Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:08:08 GMT

دارایی فردی مردم در کدام کشور دنیا بالاتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۸۹۰

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ویژوآل کپیتالیست، در بین کشورهایی که بالاترین سرانه دارایی را دارند دو جایگاه اول به ترتیب متعلق به سوئیس و استرالیا است و البته نکته مهم این است که بدهی خارجی این دو کشور نسبت به سایر کشورهایی که در این فهرست آمده اند از همه بیشتر است.

در فهرست ثروتمندترین کشورها از نظر سرانه دارایی ۸ کشور از اتحادیه اروپا و ۴ کشور از قاره آسیا قرار دارند و در این بین کشور آمریکا در رتبه سوم این فهرست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترتیب کشورها و دارایی متوسط هر فرد بزرگسال در این کشورها را در جدول زیر می بینید؛

این آمار و ارقام بیان کننده ارزش دارایی هر فرد بزرگسال در هرکدام از کشورهای ذکر شده است به عنوان مثال ارزش دارایی های یک امریکایی بزرگسال ۴۰۳ هزار دلار است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها

به گزارش قدس آنلاین، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزیر امور خارجه ایالات متحده (آنتونی بلینکن) نه نگران حقوق بشر است و نه نگران حقوق بشر مردم کوبا که آن‌ها را با اقدامات خفه‌کننده و محاصره شدید نقض می‌کند؛ (او) نگران حقوق بشر مردم قتل عام شده‌ی فلسطین نیز نیست.

رودریگس افزود: (بلینکن) نگران حقوق تولیدکنندگان سلاح و اهداف سلطه و غارت آن‌ها است.

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهام‌های قبلی خود، از موارد ادعایی نقض حقوق بشر در کوبا، روسیه، بلاروس، نیکاراگوئه و ونزوئلا، برمه، سودان، چین، سوریه، افغانستان، اوگاندا و ایران انتقاد کرد.

یوهانا تابلادا معاون مدیر کل اداره ایالات متحده در وزارت خارجه کوبا نیز در مورد این گزارش گفت: بی‌صداقتی در گزارش یکجانبه دولت ایالات متحده زمانی که وضعیت حقوق بشر در کوبا را برای توجیه جنگ اقتصادی، سیاسی و ارتباطی خود مخدوش می کند، ظالمانه است.

وی در انتقاد از سیاست واشنگتن افزود: آن‌ها روزانه میلیون‌ها دلار برای جلوگیری از افشای حقیقت هزینه می‌کنند.

کوبا همواره درخواست خود مبنی بر پایان تحریم اقتصادی، تجاری و مالی که از سال ۱۹۶۲ از سوی آمریکا تحمیل شده است را تکرار کرده است؛ تحریم‌هایی که از نگاه هاوانا، نقض آشکار حقوق بشر مردم این جزیره توصیف می‌شود.

به گفته مقام‌های کوبایی، در گزارش ارائه شده به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۳، خسارت‌های انباشته شده طی بیش از شش دهه اعمال سیاست تحریم واشنگتن به بیش از ۱۵۹ میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌های سالانه حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا در حالی است که این کشور، کارنامه سیاه و تاریکی در عدم رعایت حقوق بشر گروه‌های رنگین پوست و بومی خود، نقش داشتن در کودتاها و تجاوز به حاکمیت و استقلال کشورها دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها