Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد کشته شدگان حادثه شکسته شدن سد در منطقه سیبری روسیه به ۱۵ نفر افزایش یافت و از وضعیت شش نفر هم هنوز خبری در دست نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه شنبه شب اعلام کرد: در هنگام شکستن سد روستای شتینکینو منطقه کوراگین در استان کراسنویارسک، آب تا بیش از چهار متر بالا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این منطقه یک شرکت روسی به نام سیسیم به استخراج طلا می‌پردازد و امواج آب دو خوابگاه ویژه کارگران این شرکت را تخریب کرد.
با تلاش امدادگران، بیش از ۴۰ نفر از افراد واقع در محل حادثه نجات یافتند و اقدامات امدادرسانی برای جستجوی شش فرد مفقود در منطقه فردا یکشنبه از سر گرفته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود، علت شکست سد، حجم بالای آبی بود که از کوهستان سرازیر شد ضمن اینکه در ساخت سد نیز نکات ایمنی و فنی رعایت نشده بود.
ماموران پیگیری قضایی، دفتر شرکت استخراج طلا در کراسنایارسک را مورد جستجو قرار دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون روسیه کوهستان برنا حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد