Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، هیأتی از این رژیم قرار است در کنفرانس ضدایرانی «امنیت دریایی» که فردا در بحرین برگزار می‌شود، شرکت کند.

بر اساس این گزارش، موضوع این کنفرانس مقابله با آنچه اقدامات خصمانه ایران در مسیر کشتیرانی در خلیج فارس خوانده شده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاورمیانه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد

تیم ملی گلبال کشورمان در اردبیل اردوی آمادگی خود را برپا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اظهار داشت: این اردو برای آمادگی تیم ملی گلبال برپا شده تا تیم ملی با توانی مضاعف در مسابقات پارالمپیک پاریس حضور پیدا کند.

بهزاد سالمی تصریح کرد: اردبیل از ارتفاع مناسب برای تمرینات آمادگی برخوردار است که تیم ملی در مدت حضور در اردبیل سعی می‌کند تا با همراهی سرمربی تیم ملی بتواند سطح آمادگی روحی، روانی و جسمی خود را ارتقا بدهد.

وی گفت: در این اردو 10 بازیکن حضور پیدا کردند که سه نفر از آنها بازیکنان استان اردبیل هستند که همواره در تیم ملی گلبال افتخارآفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: حسن جعفری، مصطفی شهبازی و پرنیان از استان اردبیل عضو تیم ملی گلبال هستند که در اردوی آمادگی حاضر شده تا در کنار سایر بازیکنان و کادر فنی بتوانند آمادگی خود را ارتقا دهند.

سالمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حسن جعفری بیش از 17 سال است که عضو تیم ملی گلبال، آقای گل و فنی‌ترین بازکن است که امیدواریم در پارالمپیک پاریس که تابستان امسال برگزار می‌شود، بتواند درخششی شایسته‌‌تر داشته باشد.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اضافه کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات را برای اردونشینان فراهم کردیم تا از لحاظ اسکان تغذیه و سایر امکانات مورد نیاز تمرینات بدنسازی مشکلی نداشته و بتوانند توان خود را برای حضور در مسابقات پارالمیپک بهبود ببخشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند