Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@07:06:31 GMT

مهدی کریمیان سرمربی دائمی شاهین می‌شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۹۸۷

به گزارش ایلنا، بعد از استعفای عبدالله ویسی باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است و تا کنون با دو گزینه به صورت جدی مذاکره کرده که یکی ازاین گزینه ها مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری ماهشهر است. تیمی که در لیگ 2 حضور دارد اما هنوز مذاکرات منجر به قرارداد نشده است و هم چنان مهرداد کریمیان تیم را تمرین می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین با این مربی جوان سایپا را در جام حذفی شکست داد و بعد از این برد برخی از کارشناسان فوتبال در بوشهر خواستار حمایت از این مربی بومی شده اند. هیچ بعید نیست در صورتی که شاهین در مصاف با نفت مسجد سلیمان نتیجه خوبی بگیرد، مهرداد کریمیان در سمت خود ابقاء شود و حکم سرمربیگری موقت او به دایمی تبدیل شود.

به نظر می رسد مربی جدید تیم شاهین بوشهر بعد از بازی این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان مشخص خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهدی کریمیان شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!