Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:45:10 GMT

لژیونر ایرانی با بنگال قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۰۸۴

لژیونر ایرانی با بنگال قهرمان شد

تیم معین نبی بخش بازی فینال را هم برد تا جام قهرمانی سوپر لیگ ستارگان کبدی هندوستان را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم بنگال واریورز که معین نبی بخش را در شروع لیگ به خدمت گرفت و رفته رفته آنقدر به او تکیه و اعتماد کرد که بازوبند کاپیتانی را هم به دستانش بست، در دیدار نهایی موفق به شکست ۳۹ به ۳۴ تیم دبانگ دهلی شد تا عنوان قهرمانی را مال خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نبی بخش در تمامی دیدارهای لیگ سنگین کبدی هندوستان که بهترین های جهان و از جمله چند بازیکن تیم ملی ایران را در خود دارد، به میدان رفت و بارها عنوان بهترین مدافع، بهترین امتیاز و بهترین حرکت در مسابقه را به خود اختصاص داد.

 

او که بیش از صد امتیاز برای تیمش بدست آورد، به شدت مورد توجه رسانه ها و هواداران تیم بنگال قرار گرفت.

 

کبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته، سالار آقاپور ستاره جوان و ملی‌پوش فوتسال ایران که در تیم مایورکا پالما اسپانیا توپ می‌زد و برای این باشگاه تا به اینجای فصل موفق به ثمررساندن شش گل و 6 پاس‌گل شده بود، با تصمیمی غیرمنتظره در مصاحبه‌ای با ورزش سه اعلام کرد که پس از جلسه با تیرادو مدیرعامل پالما و وادیلو سرمربی این تیم، تصمیم گرفته است که به علت مشکلات خانوادگی، قهرمان اروپا را ترک کند و از آن جایی که سالار آقاپور مستلزم بازگشت به ایران بود، آن‌ها به تصمیم ستاره 24 ساله ایرانی احترام گذاشتند و با جدایی او موافقت کردند.

سالار آقاپور پس از درخشش خیره کننده در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن مس‌سونگون و کسب جایزه پدیده فوتسال آسیا، با قراردادی سه ساله به تیم مایورکا پالما پیوست و حالا به علت مشکلات خانوادگی که مانع تمرکز و تضعیف روحیه او در اسپانیا شده بود، خیلی سریع به ماجراجویی‌اش در اروپا و بالاترین سطح باشگاهی دنیا پایان داد.

این اولین بار نیست که فوتسال پالما مایورکا به دلیل مشکلات شخصی، به خصوص خانوادگی، جدایی بازیکنی را تسهیل می‌کند. باشگاه پالما نشان داده که همیشه طرفدار یافتن راه‌حل‌هایی بوده است. پیش از سالار آقاپور، رائول کامپوس نیز با چنین مشکلی مواجه شده بود که مدیران تیم مایورکایی با درخواست جدایی‌اش موافقت کردند.

باشگاه مایورکا پالما با این متن، خبر جدایی سالار آقاپور را اعلام کرد:

«باشگاه بهترین راه حل را برای این بازیکن و خانواده‌اش انتخاب کرده است. زیرا بالاتر از هر اولویت و هرچیزی، رفاه آن‌هاست. 
پالما برای این بازیکن بهترین‌ها را آرزو می‌کند و از او به‌خاطر تعهد، حرفه‌ای بودن و تلاش زیاد او، چه در هنگام پذیرش پیشنهاد انتقال و چه در مدت حضورش در مایورکا تشکر می‌کند.»

سالار آقاپور، برای اولین بار خبر جدایی‌اش از مایورکا پالما را در گفت‌وگویی با خبرنگار "ورزش سه" مطرح کرد و در این مصاحبه مشکلات خانوادگی را دلیل ترک باشگاه پالما عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد