Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و پرحادثه دقیقه ۹۱ برتری ۱-۲ بر آگزبورگ را از دست داد و از کسب پیروزی بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ پس از شکست عجیب خانگی دو هفته پیش برابر هوفن هایم که باعث شد این تیم از رتبه اول به سوم سقوط کند، امروز به زمین تیم آگزبورگ آمده بود.

میزبان تیم 14 جدول بوندسلیگا بود و از 7 بازی قبلی تنها 5 امتیاز داشت و پیش بینی می شد بایرن به راحتی بتواند از این بازی با دست پر خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی به ثانیه 27 رسیده بود که آگزبورگ به گل رسید. ریشتر مهاجم آگزبورگ درون محوطه جریمه به توپ ضربه زد و در ادامه رامی خدیرا بود که بالاتر از مدافع بایرن با ضربه سر، توپ را بار دیگر به ریشتر رساند و این بازیکن در میان غفلت بایرنی ها خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و سریع ترین گل بوندسلیگا تا به اینجای کار را به ثمر رساند.

بایرن که این گل را باور نداشت، به سمت دروازه آگزبورگ حمله ور شد و دقیقه 8 می توانست توسط گنابری به گل برسد ولی شوت پای چپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

یک دقیقه بعد ریشتر می توانست خود و تیمش را دو گله کند اما پس از عبور از زوله، ضربه والی بی دقتی روانه دروازه بایرن کرد و توپ داخل چارچوب قرار نگرفت.

مصدومیت زانوی نیکولاس زوله سبب شد تا او دقیقه 12 جای خود را به دیوید آلابا بدهد.

برتری بایرن دقیقه 14 جواب داد و روبرت لواندوفسکی توانست کار را برابر کند. گنابری از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد و لواندوفسکی با پروازی بلند و ضربه سری دقیق توانست گل تساوی بایرن را به ثمر برساند.

دقیقه 18 آگزبورگی ها معتقد بودند که لوکاس هرناندز روی نیدرلند مرتکب پنالتی شده اما داور اعتقادی نداشت و بازی دنبال شد.

فشار بایرن ادامه داشت و گنابری دقیقه 32 بازی می توانست این تیم را پیش بیندازد ولی ضربه او از روی دروازه با اختلاف کم راهی اوت شد. همین بازیکن دقیقه 39 شانس مجددی برای گلزنی داشت که با بدشانسی از دست رفت.

سانتر آلابا از چپ، درون محوطه جریمه به گنابری رسید و او هم سرضرب و فنی قصد داشت توپ را وارد دروازه کند ولی تیر عمودی مانع شد.

در نهایت با وجود برتری مطلق بایرن این نیمه با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی شروع کرد و 4 دقیقه پس از شروع به گل رسید. سرژ گناری زننده این گل بود. ستاره این روزهای بایرن از سمت راست به قلب خط دفاعی اگزبورگ زد و پس از رسیدن به بیرون محوطه جریمه با یک بغل پای فنی توپ را دور از دستان گلر به کنج دروازه رساند تا بایرن 1-2 پیش بیفتد.

بایرن همچنان اصرار به گلزنی داشت و دقیقه 52 روی پاس گنابری می توانست توسط کوتینیو به گل برسد اما ستاره برزیلی از شش قدم توپ را به بدن دروازه بان کوبید.

شش دقیقه بعد کومان از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد ولی دروازه بان با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد.

بایرن تیم برتر میدان بود و بخت های گلزنی دیگری را نیز خلق کرد. دقیقه 78 لواندوفسکی با ضربه سر، گنابری را درون شش قدم در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما ضربه او را گلر آگزبورگ به شکلی فوق العاده برگشت داد.

دقیقه 88 بایرن می رفت گل تساوی را دریافت کند ولی نویر به زیبایی هر چه تمام تر توپ را با دست موافق از روی خط بیرون کشید و در برگشت هم مهاجم حریف در آفساید قرار داشت؛ هرچند نویر ضربه او را نیز مهار کرد.

یک دقیقه بعد توماس مولر در مصاف تک به تک توپ را به بیرون زد و در برگشت میزبان به گل تساوی رسید.

کوردوبا از سمت راست توانست در یک کورس جانانه لوکاس هرناندز را از پیش رو بردارد و پاس او در دهانه دروازه به فینبوگاسون رسید و او هم گل تساوی را به ثمر رساند تا سه امتیاز بایرنی ها در دقیقه 91 از دست برود و این تیم با 15 امتیاز از رسیدن به رده نخست باز بماند.

در نهایت این بازی با برتری 1-2 بایرن مونیخ به اتمام رسید و قرمزها 17 امتیازی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوندسلیگا فوتبال بایرن مونیخ آگسبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!