Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، هادی مفضل رئیس هیات کوهنوردی هرمزگان گفت: مهدی سلیمانی احمدی، کوهنورد هرمزگانی که صبح امروز برای صعود به کوه گنو رفته بود بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

او افزود: این حادثه ظهر امروز در منطقه سرپهن کوه گنو رخ داده است که امداد نجات هیات کوهنوردی هرمزگان در تلاش هستند تا جسد این ورزشکار را به بالای کوه انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کوهنوردی هرمزگان گفت: مهدی سلیمانی ۳۸ ساله  دارای دو فرزند است و بسیاری از قله‌های مرتفع ایران را فتح کرده بود.

کوه گنو با ۲۳۴۷ متر ارتفاع در ۲۹ کیلومتری شمال‌غربی بندرعباس بین دهستان‌های فین، سیاهو و ایسین واقع شده‌است.

انتهای خبر/ د

مرگ کوهنورد هرمزگانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه گنو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار ورزشی کوهنورد گنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 

ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بیش از یک هزار اطعام مهدوی به کمک دفتر مقام معظم رهبری و خیرین این شهرستان طبخ و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: پخت اطعام مهدوی در طی ۲ روز انجام شده و به دست نیازمندان رسید اما با توجه به اینکه تعداد نیازمندان تحت حمایت این مرکز بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است نتوانستیم همه آن ها را در این ماه رمضان مهمان سفره مهدوی کنیم. 

حاجیوند شصتی ادامه داد: پخت این غذاها با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه هلال در امتداد غدیر، گروه جهادی شهید احمد حاجیوند الیاسی، کانون فرهنگی تبلیغی رهروان ولایت صورت گرفت.

مسئول قرارگاه مردمی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شرایط بد اقتصادی جامعه به شدت زندگی نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده، ضرورت دارد مردم نیکوکار اندیمشک با همدلی بیشتری در کنار آن ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم بدحال کوهنورد در ارتفاعات دربند
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • جان باختن یک نفر در قصرشیرین بر اثر انفجار مین
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • تداوم ناپایداری دریایی در هرمزگان
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • دوتاری که پیر خرابات به پسرش «قربان سلیمانی» سپرد