Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی در حاشیه بازدید از همایش پیاده روی ایام اربعین حسینی،  گفت: همه ساله بنا به سنتی که وجود دارد پیاده روی جاماندگان از اربعین در شهرستان انجام می شود.

فرماندار شهرستان گناباد ادامه داد: امسال استقبال چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته انجام شده است و تمام تلاش ستاد اربعین شهرستان بر این است که زمینه را به گونه‌ای فراهم نمایند تا تمام اقشار مردم از این فرصت معنوی استفاده تمام و کمال را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی گفت:در حال حاضر اقشار مختلف مردم  ۲۸ ایستگاه صلواتی در مسیر گناباد- کاخک (۲۳ ایستگاه) و کلات- کاخک (۵ ایستگاه) برپا کرده اند که تسهیلگری آن توسط دولت در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین امامزاده سلطان محمد عابد کاخک علیه السلام انجام شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایستگاه صلواتی پیاده روی دولت فرماندار شهرستان گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد