Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:55:37 GMT

سر تماشایی و پنالتی رضاییان ۳ امتیازی نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۲۹۸

سر تماشایی و پنالتی رضاییان ۳ امتیازی نشد

مدافع راست ایرانی باز هم برای الشحانیه گلزنی کرد که این بار هم تیم او نتوانست به برتری دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم الشحانیه که همچون تمام مسابقات این فصل رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۰۵ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان تیم رده ششمی الاهلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارسال زیبای نایجل دی‌یانگ هلندی از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر تماشایی و زیر طاقی رامین رضاییان تیم الشحانیه را در دقیقه ۳ بازی با الاهلی به گل رساند.

 

هرنان پرز اروگوئه‌ای و نبیل الزهر مراکشی در دقایق ۷ و ۴۴ برای الاهلی موفق به گلزنی شدند تا یاران رضاییان در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک شکست بخورند.

 

 

در دقیقه ۸۵ الشحانیه صاحب یک ضربه پنالتی شد که رامین رضاییان برخلاف جهت دروازه‌بان الاهلی توپ را با شوت محکم به سمت چپ دروازه زد تا در نهایت به دومین تساوی ۲ بر ۲ پیاپی دست پیدا کنند و با ۲ امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ ستارگان قطر بمانند.

 

رامین رضاییان در حالی موفق به زدن دو گل برابر الاهلی شد که در این فصل توانسته ۴ گل از ۵ گل الشحانیه را به ثمر رساند.

الشحانیه قطر رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الشحانیه قطر رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از 120 دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 شکست دهد. بازی در وقت های قانونی 1-1 شده بود.

در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی 4 بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!