Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید علی فقیه‌زاده رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان یزد گفت: هیئت های عزاداری از جا جای مختلف استان یزد با حضور در مسجد حسینیه حسنین در چهلمین روز واقعه کربلا، به سوگ امام حسین(ع) و یارانش نشستند.

او افزود: در روز‌هایی که مردم سراسر دنیا عازم عراق شدند و در پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا عشق و علاقه خود به ارباب بی‌کفن را نشان دادند،مسجد حسنیه حسنین یزد مملو از هیئت های عزاداری بود که فقط به عشق حسین و برای حسین عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقیه‌زاده گفت : تجمع هیئت‌های مذهبی استان در اربعین نمونه‌ای کامل از وحدت و همدلی بین هیئت‌های مذهبی استان است.

او لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیئت‌ها در این مراسم دانست و افزود: پارسال با همکاری هیئت‌های استان مراسمی خوبی برگزار و سعی شد از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود.

اجتماع باشکوه هیئت‌های مذهبی یزد در روز اربعین که از شور عظیمی برخوردار است پیامی به همراه دارد که در قالب عنوان یزد، حسینیه ایران نمود پیدا می‌کند.

فقیه‌زاده گفت: هیئت‌های عزاداری یزد در چهلم شهدای کربلا امشب در مسجد حسینیه حسنین واقع در میدان جانباز در چهلم شهدای کربلا عزاداری کردند.

انتهای پیام/ی

عزاداری هیئت‌های مذهبی یزد در چهلم شهدای کربلا  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)

حجت‌الاسلام مختاری مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه گفت: خانم اکرم جعفری از شهر زهان در یک اقدام خداپسندانه یک زمین مزروعی به متراژ ۳۱۸ متر بدون آب را در شهر زهان وقف کرد.

او افزود: این موقوفه به نیت عزاداری سیدالشهدا (ع) در روز تاسوعا و عاشورا در حسینیه زهانی‌ها واقع در مشهد وقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید