Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرگزاری رسمی لبنان، عون امشب با حضور در بین طرفدارانش اظهار داشت: برای بحران موجود در کشور راه حل اطمینان بخشی و قانع کننده ای وجود خواهد داشت.

عون شب گذشته نیز با  گروهی از معترضان که در برابر کاخ ریاست جمهوری تجمع کرده بودند، در دفتر خود دیدار و تاکید کرد، از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سعد حریری نخست وزیر لبنان نیز در دیدارهای فشرده ای که امروز با تعدادی از مسوولان کشور داشت، ضمن ارائه طرح اقتصادی  از آنان خواست هر چه زودتر نظر خود را اعلام کنند.

تظاهرات اعتراض آمیز در لبنان که شامگاه پنجشنبه آغاز شد همچنان در برخی خیابان های اصلی بیروت به ویژه میدان "ریاض الصلح" در نزدیکی مقر نخست وزیری ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرزها استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

کد خبر 6087669

دیگر خبرها

  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین