Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی حسن خلیل»، وزیر دارایی لبنان، در توئیتی از توافق با «سعد حریری»، نخست‌وزیر این کشور، بر سر تنظیم بودجه بدون افزودن مالیات و یا عوارض جدید خبر داد.

لبنان در ۳ روز گذشته شاهد اعتراضات مردمی به شرایط اقتصادی و همچنین وضع مالیات در بخشی از خدمات دولتی از جمله اینترنت بوده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در مراسم بزرگ جاماندگان راهپیمایی اربعین حسینی، از دولت این کشور خواست مردم فقیر را با وضع مالیات‌های جدید تحریک نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، «میشل عون»، رئیس‌جمهور لبنان، نیز امروز وعده برای حل بحران اخیر در کشورش راه حل قانع کننده‌ای وجود دارد.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز اعلام کرد نشست دولت لبنان با هدف بررسی راهبرد خروج از بحران اقتصادی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیردارایی تنظیم بودجه مالیات سیدحسن نصرالله راهپیمایی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزین بهنامی فر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقطه ضعف اساسی کشور عبارت است از مساله اقتصاد و کلید اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تولید و تولید ملی است.

وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز در راستای تحقق شعار سال، اقدام به تهیه برنامه مدون در دو حوزه بهبود فضای کسب و کار و مولدسازی دارایی‌های دولت کرده که امید است بتوانیم با اجرای بهینه این برنامه، شاهد رشد تولید و حرکت رو به جلو در تولید ملی و در نهایت رفع مشکلات مهم اقتصادی از جمله تورم، اشتغال و ارزش پول ملی باشیم.

کد خبر 6079762

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • محل تامین بودجه واحد‌های مسکن مهر اعلام شد
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • پیش‌بینی ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای بخش عمرانی
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • انگلیس تائید کرد: پهپادهای ایران را سرنگون کرده‌ایم
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند
  • ادعای انگلیس : تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردیم