Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان دستخوش تغییر شده و قرار است در جلسه ای تکلیف کادر برخواه و برنامه های تیم ملی مشخص شود.

به گزارش ایسنا، برای مشخص شدن امور تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای ادامه برنامه هایش، قرار است هفته جاری جلسه ای در فدراسیون برگزار شود.
در این جلسه برنامه های تیم ملی بزرگسالان تا پایان سال جمع بندی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 همچنین در این جلسه قرار است در مورد کادر برخواه هم تصمیم گیری شود زیرا اکبر خورشیدی که مربی تیم مردان بود، از این پس به عنوان مشاور و ناظر فنی با تیم بانوان همکاری می کند بنابراین  باید دید چه تصمیمی برای جایگزین او گرفته می شود.
 
پس از تعیین تکلیف کادر مردان، احتمالا باید منتظر کادر بانوان باشیم که چه تصمیمی در مورد آن گرفته خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران