Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:24:10 GMT

جهنم استانبول شب مرگ و زندگی برای زیدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۷۵۵

جهنم استانبول شب مرگ و زندگی برای زیدان

رئال مادرید امشب در دیداری پرانتقاد و با یک گل مغلوب میزبانش مایورکا شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که از پیروزی بارسا و صعود این تیم به صدر جدول مطلع بود، امشب در زمین مایورکا تیمی کم اثر نشان داد و نتوانست تک گلی که نیمه اول دریافت کرده بود را جبران کند. در رئال بازیکنانی چون مودریچ، کروس و بیل غایب بودند و ترکیب خط حمله این تیم را نیز وینیسیوس، بنزما و یوویچ تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلثی که کار خاصی انجام نداد و تنها می توان به یک ضربه تیر بنزما در نیمه اول اشاره کرد. ورود رودریگو و براهیم در نیمه دوم هم دردی را دوا نکرد و رئال با همان یک گل بازنده شد.

به این ترتیب آمار زیدان در لالیگا پس از بازگشتش به رئال 10 برد، 5 تساوی و 5 شکست شد و تنها 58 درصد امتیازات را کسب کرده است؛ در حالی که سانتی سولاری زمانی که مربی رئال بود، در 17 دیدار آمار 12 برد، یک تساوی و 4 شکست را به جا گداشت و 73 درصد امتیازات را کسب کرده بود.

رئال با نمایش امشب خود نگرانی های زیادی را باعث شد در حالی که سه روز دیگر باید در استانبول و در یک بازی حیاتی به مصاف گالاتاسرای برود. رئال در گروه خود یک امتیازی است و اگر به حریف ترک خود ببازد، به صورت جدی خطر رفتن به لیگ اروپا را حس خواهد کرد. دیداری که برای زیدان حکم مرگ و زندگی را دارد و شاید سند اخراج او را امضا کند.

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل