Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:20:12 GMT

نماینده پوتین با هیأتی از حماس دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۸۴۴

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «میخائیل بوگدانوف»، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور غرب آسیا و شمال آفریقا با «موسی ابومرزوق»، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روسیا الیوم، در این دیدار که روز شنبه (۲۷ مهر) در شهر دوحه، پایتخت قطر صورت گرفت، دو طرف در مورد اوضاع اراضی فلسطین به ویژه مسائل اقتصادی و اجتماعی نوار غزه و مأموریت بازگشت به آشتی ملی فلسطین رایزنی و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنبش حماس نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هیأت حماس در این دیدار، آخرین تحولات سیاسی مسئله فلسطین را با طرفی روسی بررسی کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون وزارت خارجه روسیه حماس میخائیل بوگدانوف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری را نشان می دهد که می خواهد به کشتار فلسطینی‌ها همچنان ادامه دهد و حضور حامیان آنها را درک نمی کند و بی اهمیت جلوه می دهد.

وی افزود: آنچه اردوغان در مورد حماس، غزه و مسئله فلسطین به زبان راند، بازتاب و منعکس کننده وجدان مردم ترکیه است که مسئله فلسطین را آرمان خود و غزه را معیاری برای انسانیت می دانند.

وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به موضع گیری مداخله جویانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که استقبال از هنیه توسط رجب طیب اردوغان را خجالت آور قلمداد کرده بود، تاکید کرد: این اسرائیل است که باید بخاطر قتل و کشتار ۳۵ هزار فلسطینی خجالت بکشد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اداره نوار غزه را خواست و اراده ملت فلسطین دانست و گفت: ما از هر نیروی عربی یا اسلامی که به مردم ما در آزادی کمک کنند و پوششی برای حمایت از اشغال نباشند استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است