Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضایی، رئیس هیئت کشتی شهرستان کرمان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دوستداران محیط زیست، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "ورزش، مشارکت اجتماعی، پاکیزگی محیط زیست" اقدام به پاکسازی اطراف باغ شاهزاده ماهان کردند.

او افزود: در این گردهمایی که به همت هیئت کشتی شهرستان کرمان انجام شد، ۲۰۰ ورزشکار کرمانی در رده‌های سنی مختلف به اتفاق مربیان و اولیای خود اطراف باغ شاهزاده ماهان را از وجود زباله پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اعلام اینکه در اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود، هدف از انجام این کار را حفظ محیط زیست عنوان کرد.

او تصریح کرد: این برنامه با حضور میثم پاریزی، مدیرکل، مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، رفیع زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، افشارپور مدیر محیط زیست شهرستان کرمان و شهردار ماهان انجام شد.

انتهای پیام/ب

پاکسازی اطراف باغ شاهزاده با حضور ورزشکاران کرمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: شکارچی متخلف اقدام به برداشتن تخم پرنده کبک وحشی از لانه در یکی از مناطق آزاد و شکارممنوع حوزه محیط زیست شهرستان همدان کرده سپس آنها را در کنار «تخم» مرغ‌ها قرار داده تا به دنیا بیایند.

فاطمه موسوی گفت: این فرد که فاقد سابقه شکار و صید غیرمجاز است، پرنده وحشی را در یکی از برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی به فروش گذاشته بود که توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شناسایی و برای وی در مرجع قضایی پرونده تشکیل شد.

او گفت: با توجه به اینکه این فرد به صید پرندگان غیرمجاز و فروش آنها بدون مجوز اقدام کرده است، بر اساس بند الف ماده ۱۱ قانون شکار و صید و بند ج ماده ۱۰ همان قانون درباره عرضه و فروش غیرمجاز آنها، این تخلف در مرجع قضایی درحال رسیدگی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: درباره آسیب‌های ناشی از صید پرندگان وحشی گفت: در صورت انتقال پرنده وحشی به خانه و خانگی شدن پرنده دور شدن او از محل زیست، این قبیل گونه‌ها دیگر قادر به زندگی در طبیعت نخواهند بود بنابراین پس از کشف و ضبط پرنده، آن را تحویل باغ وحش واقع در کبودرآهنگ می‌دهیم.

موسوی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست همواره و مستمر فضای مجازی را رصد کرده و اجازه خرید و فروش گونه‌های حیات وحش در فضای حقیقی و مجازی را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز فنس‌کشی جاده انقراض یوزپلنگ ایرانی
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • چند خبر کوتاه از جغتای
  • کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک تشکیل می‌شود
  • شوشتر پاکیزه میزبان گردشگران شد
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه