Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:27:31 GMT

پیوندِ حسینی + لوح

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۹۳۵

پیوندِ حسینی + لوح

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از بیانات ایشان در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی با عنوان "پینود حسینی" را در قالب یک لوح منتشر کرد.

این لوح برگرفته از بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی ( ۲۷ شهریور ماه) طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت الله خامنه‌ای در قسمت پایانی بیانات خود در این دیدار فرمودند:

از دَه‌ها کشور در راه‌پیمایی اربعین شرکت میکنند و میهمان مردم عراق میشوند، سعی کنیم در این راه‌پیمایی پیوند‌های مستحکم بین برادران مسلمان را بیشتر کنیم؛ پیوند بین عراقی و غیر عراقی، پیوند بین شیعه و سنّی، پیوند بین عرب و فارس و تُرک و کُرد؛ این پیوند‌ها مایه‌ سعادت است، این پیوند‌ها آیت رحمت پروردگار است.

هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای ایشان، کانال منتسب به دفتر رهبر انقلاب، لوحی را با عنوان "پیوند حسینی" منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام/

پیوند حسینی در سایه پیاده‌روی اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاران نفر از کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها