Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:22:41 GMT

پرسپولیس- پیکان؛ سبقت در ورزشگاه خالی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۲۳۴

پرسپولیس- پیکان؛ سبقت در ورزشگاه خالی

رقابت‌های لیگ برتر که به خاطر برگزاری 2 بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر کامبوج و بحرین با وقفه‌ای 16 روزه مواجه شده بود، از امروز با برگزاری 3 مسابقه وارد هفته هفتم می‌شود. مسابقاتی که یکی از آنها، دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی است. حامد جیرودی

در اولین بازی امروز از ساعت 16 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ماشین‌سازی رده دهمی میزبان فولاد تیم ششم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار را می‌توان تقابل دو مربی جوان فوتبال ایران یعنی رسول خطیبی و جواد نکونام دانست. خطیبی و نکونام در پاس تهران و تیم ملی همبازی بودند و حالا برای نخستین بار به عنوان مربی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. البته خطیبی محروم است و نمی تواند روی نیمکت بنشیند. ماشین‌سازی و فولاد، 4 بار در لیگ‌های شانزدهم و هجدهم برابر هم قرار گرفته‌اند که هر دو یک بار به پیروزی رسیده‌اند و 2 بازی هم مساوی شده است. ماشین‌سازی موفق‌ترین تیم امسال در ضربات پنالتی است و هر ۳ پنالتی که نصیبش شده را گل کرده است. در سوی مقابل، فولاد در ۴ دیدار اخیر دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در ۵ بازی قبلی شکستی نداشته است. ضمن اینکه دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با شکست برابر حریفان، از گردونه مسابقات کار رفته‌اند و حالا به دنبال کسب سومین بردشان در لیگ هستند. دو تیم جنوبی از ساعت 18 در ورزشگاه تختی جم «دربی نفتی»ها را برگزار می‌کنند. پارس جنوبی در رده دوازدهم جدول ایستاده اما صنعت نفت فراتر از انتظار نتیجه گرفته و در رده چهارم جدول است. هر دو تیم با مشکلات مالی مواجهند و انتظار دارند که با مساعدت وزارت نفت بتوانند دغدغه‌های کمتری داشته باشند. زردپوشان آبادانی دو برد متوالی داشته‌اند و به دنبال سومین پیروزی هستند و بازیکنان پارس جنوبی هم هدفی جز کسب حداکثر امتیازات این دیدار ندارند. پارس جنوبی و نفت در لیگ‌های برتر هفدهم و هجدهم، 4 بار برابر هم قرار گرفته‌اند که سهم هر تیم یک پیروزی بوده و 2 بازی هم مساوی شده است.
پرسپولیس- پیکان؛ جدال سرمربیان ناکام
پرسپولیس و پیکان در حالی از ساعت 18 با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت به دلیل حواشی دربی، یک بازی از همراهی تماشاگران خود محروم هستند و امروز شاهد سکوهای خالی ورزشگاه آزادی خواهیم بود. پرسپولیس که با گابریل کالدرون نتایج مطلوبی نگرفته و روی پله هفتم جدول قرار دارد، نیاز به 3 امتیاز این دیدار خانگی دارد تا به وضعیت خود سر و سامانی بدهد. نکته ناامیدکننده برای قرمزها این است که در 6 مسابقه فقط 3 گل زده‌اند که آماری بسیار ضعیف است و باید دید در این بازی پای علی علیپور و جونیور براندائو، مهاجمان این تیم به گلزنی باز می‌شود یا روند فعلی ادامه می‌یابد. در سمت مقابل، پیکان هم نتایج خوبی نگرفته و با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. گرچه شاگردان حسین فرکی 4 برابر پرسپولیس گل زده‌اند و با 12 گل زده، یکی از خطوط حمله قوی لیگ را در اختیار دارند. البته پیکان خط دفاع مستحکمی هم  ندارد و 12 گل هم دریافت کرده است. پرسپولیس در این بازی شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت انضباطی و سیامک نعمتی را به خاطر ۴ کارته بودن در اختیار ندارد. بشار رسن‌، هافبک عراقی این تیم نیز نتوانسته خود را بموقع از اردوی تیم ملی این کشور به تمرینات پرسپولیس ملحق کند و مهدی ترابی نیز به دلیل مصدومیت وضعیت مشخصی ندارد اما خبر خوب برای سرخپوشان، بازگشت کاپیتان سیدجلال حسینی است که احتمالاً به میدان می‌رود. دو تیم در لیگ برتر 28 بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که 19 برد سهم سرخ‌ها و 5 برد سهم تیم خودروساز بوده است. در این بین پرسپولیسی‌ها 50 گل و پیکانی‌ها 25 گل به ثمر رسانده‌اند. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است