Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته پیش روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز که نزدیک به چهار سال بود علیه نظام و گروه‌های مختلف سیاسی، اخبار دروغین و ساختگی منتشر می‌کرد و سعی در نفرت‌پراکنی و آشوب در فضای سیاسی کشور داشت، در یک عملیات فریب پیچیده از سوی سازمان اطلاعات سپاه، دستگیر شد.

آمدنیوز در بسیاری از اخبارش سعی در تحریک مردم و جریانات سیاسی کشور علیه یکدیگر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده بود که «شما نقش رسانه‌های مانند آمدنیوز را در ایجاد تفرقه سیاسی درکشور و در میان گروه‌های سیاسی و مردم چگونه ارزیابی می‌کنید؟»

تفرقه برای شوراندن مردم و مسئولان علیه یکدیگر/ مسیح علی‌نژاد را بگیرد تا جشن ملی اعلام شود

بسیاری از کاربران خبرآنلاین، معتقد بودند که ویژگی اصلی این شبکه ایجاد تفرقه افکنی بوده است و برخی دیگر موضع‌گیری‌هایی که بعد از دستگیری روح الله زم، علیه یک جناح خاص می‌شود را عاملی برای تفرقه جدید دانستند.

مخاطبی درباره اخبار تفرقه‌آمیز آمدنیوز نوشت: «خیانتش دقیقا همین بود براش اصلاح طلب و اصولگرا و دولت و نظام و چپ و راست فرقی نداشت یه کاری می‌کرد همه رو علیه هم بشورونه». 

سیامک درباره دستگیری روح الله زم و ویژگی که آمدنیوز داشت برای خبرآنلاین نوشت: «قطعا کار آمدنیوز همین بود. شما نگاه کنید چقدر می‌خواستند کارهای آمدنیوز رو به گردن اصلاح طلب‌ها یا دولت بندازن! در مقابل هم یه عده‌ای کم خرد می‌خواستند بگن این کار خود نظامه! چرا نمی‌خوایم قبول کنیم کار آمدنیوز همین بود که بین ما تفرقه بندازه؟»

کاربر دیگری که نامش را منتشر نکرده است، هم نوشت: «می‌خواست مردم رو به جون هم بندازه و مسئولان رو هم علیه هم تحریک کند». فردی هم در پاسخ به او نوشت: مسیح علی نژاد را بگیرید تا جشن ملی اعلام شود.

کاربری دیگر نیز درباره متهم کردن جناح های خاص در ماجرای آمدنیوز نوشت: «اگر بخواهند توی اعترافاتش علیه یه جناح استفاده کنند خودش می‌شود تفرقه جدید». حمید ابراهیمی هم درپاسخ به این کاربری که نامش را منتشر نکرده است، نوشت: «گل گفتی ما نباید خودمون یه تفرقه جدید درست کنیم این آدم خیانت زیادی کرد خدا جوابشو بده».

سعید اما کانال آمدنیوز را موجب ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف ایرانی دانست و نوشت: «آمدنیوز نه تنها موجب تفرقه سیاسی بین مردم شد، بلکه باعث تفرقه قومی قبیله ای، اعتقادی و ... هم شد. تفرقه بین اقوام مختلف ایران، تفرقه بین شیعه و سنی در پاره‌ای از مطالب آمدنیوز کاملا به چشم می‌خورد».

چطور نمی‌شود اختلاسگران را گرفت؟

برخی کاربران خبرآنلاین هم به بهانه بازداشت روح‌الله زم، خواستار برخورد با اختلاسگران و اشراف اطلاعاتی بر آنان شدند. این دسته از کاربران معتقدند که باید مافیای اقتصادی را دستگیر کرد و تنها دستگیری روح‌الله زم که آن «یک فرد تاریخ مصرف گذشته» می‌دانند، مشکلات کشور را حل نمی‌کند. اکبر در همین رابطه، نوشت: «چطور دروغ پرداز ها دستگیر میشن ولی اختلاسگران را نمی‌شود؟» کاربر دیگری هم که نامش را ننوشته است، نوشت: «اقتدار یعنی دستگیری مافیای مسکن نه یک آدم افسرده و بیمار تاریخ گذشته مانند زم».

فرد دیگری هم از اختلافات طبقاتی نوشت: «آمدنیوزها برای چی بوجود آمدند. تا زمانیکه اختلاف طبقاتی هست و فساد و اختلاس ریشه دارد. این شبکه‌ها هم سوء استفاده می‌کنند. باید مردم را راضی نگه داشت چون اصلی‌ترین سرمایه‌های هر حکومتی نیروی انسانی‌اش هست».

شما می‌توانید نظرات کاربران خبرآنلاین را ذیل این خبر اینجا بخوانید.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1311833

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آمدنیوز روح الله زم اختلاس اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه کربلا کردهای سوریه لبنان لیگ برتر نوزدهم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...

به گزارش همشهری آنلاین، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه گفت: ما با نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم، آنها به روی مردم منطقه سلاح کشیدند و جوابش را از ایران دریافت کردند، ما از عزم راسخ ایران از صمیم قلب حمایت و قدردانی می‌کنیم.

تمل کاراملااوغلو رهبر حزب سعادت ترکیه گفت: ایران پاسخ خوبی به گستاخی رژیم صهیونسیتی داد و این پاسخ، حساب شده و در چهارچوب قوانین بین المللی بود، اقدام ایران قابل ستایش است و می‌تواند گام موثری در راستای شکست رژیم صهیونسیتی و آزادی مردم فلسطین باشد.

محمت سعید باز نماینده مجلس از حزب حاکم ترکیه با تشبیه رژیم صهیونسیتی به سپاه ابرهه و موشک‌های ایران به ابابیل آهنین طبق سوره فیل قرآن کریم گفت: رژیم صهیونسیتی بسان اصحاب فیل توسط ابابیل آهنین ایران به شکلی بی سابقه و در مسافتی ۱۱۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار داده شد. می‌بینم که این عملیات قابل تحسین و ستایش، ترس بر دل صهیونیست‌ها انداخته و راه فراری ندارند.

محمدحسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این مراسم با اشاره به خویشتنداری و پاسخ متناسب ایران در برابر حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر عزم تزلزل ناپذیر خود برای جلوگیری از تعدی نسبت به حاکمیت، تمامیت ارضی، امنیت و دفاع از مردم و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه و پاسخگویی قاطعانه منطبق بر قوانین بین المللی تصریح می‌کند.

ارتشبد ضیا جمال کادی اوغلو، فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه ضمن تشکر از یاری رسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های طبیعی ترکیه گفت: ایران و ترکیه دو کشور دوست و برادر با روابط دیرینه و نیروهای مسلح دو کشور نیز در برابر تهدیدها همواره در کنار هم بوده و همکاری و روابط خوبی دارند.

سرهنگ خلبان تورج زین الدین رایزن نظامی ایران در ترکیه با اشاره به رویکرد و نقطه نظرات مستشاران نظامی مامور در کشور میزبان درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی گفت: عملیاتی که به نام وعده صادق انجام شد امروزه باعث افتخار ایران و کشورهای مستقل دنیا است.

وی افزود: از گفته‌های نمایندگان نظامی می‌توان دریافت که عملیات وعده صادق چقدر موجب حیرت و خوشحالی کشورهای مستقل شده است.

کد خبر 846739 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه