Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:48:36 GMT

اعلام مقررات منع آمد و شد در پایتخت شیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۳۲۵

اعلام مقررات منع آمد و شد در پایتخت شیلی

دولت شیلی در پی گسترش اعتراضات در این کشور اعلام کرد بین ساعت‌های ۱۰ شب تا ۷ صبح روز بعد مقررات منع آمد و شد برقرار خواهد بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دولت شیلی پس از گسترش اعتراضات در این کشور اعلام کرد در شهر پایتخت، «سانتیاگو» مقررات منع آمد و شد برقرار خواهد بود.

به نوشته رویترز دولت شیلی با بیان اینکه این مقررات بین ساعت ۲۲ شب تا ۷ صبح روز بعد برقرار خواهد بود از معترضان خواست به خانه‌های خود برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سباستین پینرا» ، رئیس‌جمهور شیلی روز شنبه پس از برگزاری اعتراضات و ناآرامی‌هایی در سانتیاگو که به آتش گرفتن یک ساختمان و بسته شدن برخی ایستگاه‌های مترو شد وضعیت اضطراری اعلام کرده بود.

جرقه اعتراضات در شیلی را تصمیم دولت برای افزایش قیمت بلیط مترو و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی زد.

شاهدان عینی شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌های بین‌المللی ادعا کردند معترضانی که نقابها و لباسهای مشکی به صورت و تن داشتند، چندین اتوبوس و چند ایستگاه مترو را در پایتخت به آتش کشیده و مغازه‌ها را تخریب و یا غارت کردند. در مقابل پلیس و نیروهای امنیتی شیلی برای پراکنده کردن معترضان از باتوم و گاز اشگ آور استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سباستین پینرا در ساعات اولیه صبح شنبه وضعیت اضطراری اعلام کرد و به ارتش دستور داده است برای کمک به نیروهای امنیتی وارد عمل شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون شیلی اعتراضات گسترده مقررات آمد و شد سانتیاگو پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کولو موانی به شیلی (فرانسه 2-1 شیلی)

کولو موانی گل دوم فرانسه را به ثمر رساند.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • یکی از عجیب‌ترین جاده‌های جهان + فیلم
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن علی رغم سرکوب
  • گل اوسوریو به فرانسه (فرانسه 3-2 شیلی)
  • گل ژیرو به شیلی (فرانسه 3-1 شیلی)
  • گل کولو موانی به شیلی (فرانسه 2-1 شیلی)
  • گل نونز به فرانسه (فرانسه 0-1 شیلی)