Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:02:51 GMT

اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۴۳۷

اساس توسعه ورزش در فارس عدالت محوری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تاکید کرد که اساس توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش و جوانان و بسترسازی برای گسترش فعالیت‌های ورزشی و بسط نشاط، برپایه عدالت محوری بنا نهاده شده است.

به گزارش ایسنا، حیدرعلی کامیاب عصر شنبه 27 مهر در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های ورزشی در شهرستان اسهبان استان فارس گفت: خوشبختانه تاکید استاندارفارس نیز توجه بیشتر به مناطقی است که تاکنون به هر دلیل از توسعه بسترهای ورزش و جوانان کمتر برخوردار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به بازدیدش از پروژه های در حال ساخت شهرستان سروستان گفت: موانعی در مسیر بهسازی زمین ورزشی روستای مهارلو وجود داشت که با هماهنگی فرماندار این موانع مرتفع شده است و در آینده‌ای نزدیک این روستا صاحب یک زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

کامیاب با اشاره به بازدیدش از زمین ورزشی و سالن چند منظوره شهید ناصری در روستای سیف آباد از توابع بخش کوهنجان، گفت: در کنار خدماتی که دولت به مردم این روستا ارائه کرده یک زمین چمن مصنوعی نیز در آینده ای نزدیک تقدیم جوانان این روستا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه از پیشرفت 60درصدی سالن ورزشی چند منظوره در حال احداث روستای طالب بیگی بخش مرکزی از توابع شهرستان سروستان خبر داد و گفت: این پروژه ورزشی به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کامیاب با بیان اینکه یک خوابگاه ورزشی و استخر سرپوشیده هم از پروژه‌های بخش مرکزی سروستان است که به ترتیب40 و 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: براساس برنامه زمانبندی استخر مورد نظر باید سال 99 آماده بهره‌برداری باشد تا آرزوی دیرینه مردم شهرستان سروستان خصوصا دوستداران ورزش شنا محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی توسعه ورزش استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خبرنگار حوزه علم و فناوری و اجتماعی خبرگزاری صداوسیما اصفهان گفت: تمامی گزارش‌هایی که در خبرگزاری صداوسیما تولید می‌شود مطابق با سند تحول سازمان صداوسیما و با در نظر گرفتن دو مؤلفه هویت‌محوری و عدالت‌گستری برای فعالیت‌های حوزه علم و فناوری و اجتماعی در نظر گرفته شده است.
احمدرضا عظیمی که مهمان برنامه تلویزیونی با خبرنگاران شبکه تلویزیونی اصفهان بود با تاکید بر اینکه اجرای ابعاد مختلف این سند نقش بسزایی در نگاه مخاطب و افکار عمومی داشته است افزود: بر این مبنا، تلاش خواهیم کرد نخبگان، اندیشمندان و کارآفرینان به قاب رسانه بیایندو از توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود بگویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این کارشناس ارشد برنامه ریزی امور فرهنگی افزود: تغییر و تحولات گسترده در حوزه‌های مختلف با رویکرد پاسداشت فرهنگ و هنر و آیین‌ها و باور‌های ایران اسلامی و همچنین حفظ و اشاعه فرهنگ جامعه و ارزش‌ها و دستاورد‌های ملی و دینی براساس برنامه‌ای تبیین و تدوین و کارشناسی شده در قالب سند تحول صداوسیما، بیش از دو سال است که در مسیر اجرا به حرکت درآمده است.

عظیمی به پخش برخی از گزارش‌های کار شده طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: پرداختن به موضوعات خام فروشی و ثروت سوزی در برخی از بخش‌های کشور سبب گره گشایی‌های فراوان شده است.
وی افزود: همچنین اعتماد به علم و دانش و تخصص جوانان ایرانی و همچنین تکیه بر دانش بومی در شرکت‌های دانش بنیان نیز موجب شده بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های مجهز و بروز دنیا در کشور طراحی و تولید شود.


عظیمی افزود: نتیجه پرداختن به این موضوعات نه تنها گره گشایی‌های زیاد بهمراه داشته، که موجب رونق تولید، اشتغالزایی و جلوگیری از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور را به ارمغان اورده است.
وی تاکید کرد: مستند خام فروشی کتیرا، آنغوزه، روده گوسفند و طراحی و تولید دستگاه پرتو درمانی برای بیماران سرطانی از جمله گزارش‌هایی بوده که توانسته با پخش ان نقش بسیار اثر گذاری را در زمینه آگاه سازی مسئولان و حل مشکلات موجود در مسیر تولید و صادرات ایفا کند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر
  • برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲