Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج از جمله مقوله‌هایی است که مولفه‌های خاص خود را دارد؛ یکسری معیارها و عقایدی که در انتخاب همسر آینده تاثیر مستقیمی دارد، مثلا خانواده، فرهنگ، سن، تحصیلات و موارد بسیار دیگر که هر کدام  بسته به عرف خانوادگی و اجتماعی می‌تواند به اندازه خود مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی نه چندان عمیق به مواردی که در پیرامون خود با آنها مواجه هستیم، شاید بتوان گفت «سن» از جمله موارد مهمی است که نقش موثری در ازدواج‌ها داشته است. مقوله «سن» در گذشته از جمله موارد مهم محسوب می‌شد، اما حالا با گذر زمان و تغییر سبک زندگی افراد، گویا دیگر این معیار، آن تاثیر سابق را روی انتخاب‌ها ندارد.

امروزه عوامل دیگری هستند که به جرات، همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهند و سبب می‌شوند که افراد دیگر چندان پایبند به سنت‌ها نباشند. عواملی مانند عشق که به گفته بسیاری، گویا همه چیز را ممکن می‌کند و محدودیتی در آن وجود ندارد و هر کسی می‌تواند در هر جایگاه و مقامی به خواست و میل خود بر اساس احساس درونی‌اش انتخابی داشته باشد که شاید کمی خلاف عرف به نظر برسد، اما از دیدگاه برخی از  افراد، آنچه اهمیت دارد احساس و منطقی است که آنها را در انتخاب‌هایشان مجاب می‌کند و امکان وقوع این امر در همه جای دنیا وجود دارد. با همین مقدمه در ادامه قصد داریم تعدادی از سلبریتی‌های جهان را معرفی کنیم که اختلاف سنی، کوچکترین تاثیری در ازدواجشان نداشته است.

 

۱. کریس پرت Chris Pratt و کاترین شوارتزنگر Katherine Schwarzenegger: ;

آشنایی کریس ۳۹ ساله و کاترین ۲۹ ساله  در یک مهمانی رخ داد. آن‌ها پس از دیدار‌های متعدد، در نهایت با انتشار پستی مشترک در اینستاگرام، نامزدی‌شان را اعلام کرده و هر دو آن روز را بهترین روز زندگی خود خواندند.  

۲. پریانکا چوپرا Priyanka Chopra و نیک جوناس Nick Jonas:

پریانکا ۳۶ ساله خواننده، بازیگر، تهیه کننده و برنده جایزه Miss World 2000 است. او از پرطرفدارترین و پردرآمدترین بازیگران هندی  است که تاکنون موفق به دریافت جوایزی، چون National Film Awards, Filmfare Awards دست یابد و در فهرست ١٠٠ زن قدرتمند سال ٢٠١٧ مجله فُربس قرار دارد؛ همسرش نیک جوناس ۲۶ ساله  هم خواننده، بازیگر و ترانه سرا انگلیسی است که ساخته‌هایش بار‌ها در لیست ١٠٠ آهنگ برتر بیلبورد جای گرفته، آشنایی این زوج در سال ۲۰۱۷ رخ داد و یک سال بعد در دسامبر ۲۰۱۸ ازدواج کردند.  

 

۳. نیکی رید  Nikki Reed  و ایان سامر هالدر Ian Somerhalder:

نیکی رید ۳۱ ساله و ایان سامر هالدر ۴۰ ساله در ۲۰۱۴ با یکدیگر آشنا شدند و در آوریل ۲۰۱۵ ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک دختر است.  

۴. بلیک لایولی Blake Lively  و رایان رینولدز and Ryan Reynolds:

آشنایی بلیک لایولی ۳۱ ساله و رایان رینولدز ۴۲ ساله در ۲۰۱۱ و در زمانی که در فیلم «Green lenternL» هم بازی بودند، اتفاق افتاد. ازدواج آن‌ها در سال ۲۰۱۲ علنی شد. ثمره این پیوند دو دختر است.  

۵. آلیسیا ویکاندر   Alicia Vikander و مایکل فاسبندر  Michael Fassbender:

آلیسیا ویکاندر ۳۰ ساله و مایکل فاسبندر ۴۲ ساله، زوجی که بدون هیچ هیاهو و سر و صدایی در سال ۲۰۱۷ تصمیم به ازدواج گرفتند.  

 ۶. هیو جکمن  Hugh Jackman  و دبورا لی فورنس Deborra-Lee Furness:

هیو جکمن ۵۰ ساله و  دبورا لی فورنس  ۶۳ ساله در ۱۹۹۵ در جریان یک فیلم مشترک آشنا شدند و یک سال بعد ازدواج کرده و بعد‌ها صاحب دو فرزند شدند.  

 

۷. استیفن مویر  Stephen Moyer  و آنا پاکوئین Anna Paquin:

استیفن مویر بازیگر (true blood) ۵۰ ساله و  آنا پاکوئین ۳۶ ساله در فصل اول  HBO show که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ به طول انجامید، آشنا شدند. آن‌ها در آگوست ۲۰۱۰ ازدواج کردند و دو فرزند دوقلویشان هم در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمدند. مویر از ازدواج قبلی خود هم صاحب دو فرزند است.  

۸. مگان فاکس Megan Fox و برایان آستین گرین Brian Austin Green:

بازی در فیلم «Hope and Faith» جرقه آشنایی مگان فاکس ۳۳ ساله و برایان آستین ۴۵ ساله را در سال ۲۰۰۶ روشن کرد، زمانی که مگان ۱۸ ساله بود. پس از گذشت ۴ سال از آشنایی آنها، مگان و برایان در سال ۲۰۱۰ تصمیم به ازدواج گرفتند، اما در سال ۲۰۱۵ جدا شدند و یک سال بعد دوباره ازدواج کردند. حاصل این ازدواج پر چالش سه فرزند است.  

۹.   آمال Amal  و  جورج کلونی George Clooney:

آشنایی جورج ۵۳ ساله و آمال ۴۱ ساله وکیل بین‌الملل حقوق بشر در یک میهمانی در سال ۲۰۱۳  صورت گرفت. یک سال پس از این آشنایی آن‌ها با یکدیگر ازدواج کردند و سه سال بعد یعنی در ۲۰۱۷ صاحب دو فرزند دوقلو شدند.  

۱۰. لئوناردو دی‌کاپریو Leonardo DiCaprio و کامیلا مورونه Camila Morrone:

لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر ۴۴ ساله پس از حواشی بسیار در سال ۲۰۱۷ با کامیلا مورونه مدل ۲۱ ساله ازدواج کرد. اختلاف سنی آن‌ها ۲۳ سال است.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلبریتی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور در کارگاه آموزشی حقوق ورزشی و باشگاه داری نوین به میزبانی استان گفت: در محدوده هر باشگاه ورزشی مسولیت مستقیم برعهده موسس باشگاه است و موسسین باشگاه باید از قوانین مرتبط با باشگاه‌ها مطلع باشند تا با چالش مواجه نشوند.
سیروس احمدی افزود: سامانه صدور مجوز‌ها تغییراتی داشته است تا مراحل صدور و تمدید باشگاه‌ها تسهیل شود.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد در باشگاه‌های ورزشی گفت: باشگاه‌های ورزشی ملزم به استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد و سالم هستند تا برای ورزشکاران آسیبی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • اسلام چطور این دختر مسیحی را متحول کرد؟ | ویدئو
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم