Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر ناکام ماندن نقشه های دشمن صهیونیستی در خصوص یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی تاکید کرد.

وی هم چنین تصریح کرد که طرح های دشمن صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی بی نتیجه خواهد بود و ما با جان و دل از این مسجد دفاع کرده و اجازه پیشبرد طرح های دشمن و تغییر آثار و نشانه های قدس را نمی دهیم و هیچ طرحی و تصمیمی نخواهد توانست واقعیت های موجود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه بر ضرورت مقابله با طرح های دشمن صهیونیستی با رویکردی قاطع و طرحی حکیمانه و شجاعانه تاکید کرد و گفت حوادث جاری در منطقه به هیچ وجه نمی تواند مسئله فلسطین را تحت الشعاع خود قرار داده و موجب فراموشی آن شود، زیرا قدس همچنان قبله گاه مسلمانان و مرکز نبرد و نزاع با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از حوادث و جنگ های داخلی در برخی کشورهای منطقه برای پیشبرد و اجرای خطرناک ترین طرح ها علیه مسجد الاقصی بهره می گیرید اما ساکنان قدس لحظه ای از دفاع از قدس و مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی دریغ نمی کنند.

کد خبر 4750772

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق رجب طیب اردوغان عربستان سعودی فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایران لبنان کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل

یک نشریه صهیونیستی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یدیعوت اخرونوت مدعی شد «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به هرتصی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اطلاع داده است که در آغاز ماه آگوست 2024 به فعالیت خود در ارتش اسرائیل پایان خواهد داد.

یدیعوت صبح امروز نیز از استعفای آهارون هالیوا، رئیس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داده بود. برکناری عالی ترین مقام عالی اطلاعاتی در ارتش اسرائیل به وضوح نشانگر اعتراف صهیونیست ها به شکست در نبرد غزه است.

ادامه سریال کناره گیری فرماندهان و مقامات ارشد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در مهار عملیات طوفان الاقصی گروه های مقاومت فلسطینی و آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های فلسطینی در غزه در شرایطی است که پیش از این نداو آرگامان، رئیس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در مصاحبه ای از همه فرماندهان ارتش اسرائیل خواسته بود تا هرگز و تحت هیچ شرایطی پیش از نتانیاهو از مسئولیت های خویش کناره گیری نکنند.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کردببینید/ تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیل

 

آرگامان در این گفتگو مدعی شده بود در صورتی که فرماندهان ارتش پیش از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از مسئولیت های خویش کنار بروند، این روند زمینه ای را فراهم خواهد ساخت تا نتانیاهو با اتکا به نیروهایش ارتش اسرائیل و نه کابینه خود را مسئول شکست سراسری در عملیات طوفان الاقصی و حمله به غزه معرفی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
  • رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه