Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از بازدید از ایمنی برق موکب‌های مستقر در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، تعدادی از مسئولین و مدیران ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از موکب‌های سطح استان بازدید کردند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: توجه ویژه به رعایت ایمنی برق و پیشگیری از خطرات احتمالی برق گرفتگی و حوادث جانبی از نکات مورد تاکید است که مسئولین موکب‌ها باید مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزاد جمشیدی افزود: رعایت ایمنی در موکب‌ها با توجه به غیردائمی و موقتی بودن این اماکن و جمعیت زیادی که در این ایام در موکب‌ها حضور می‌یابند از اهمیت بالایی برخوردار است و کنترل و الزامات ایمنی برای جلوگیری از حوادث بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: هدف، برپایی مناسب مراسم استقبال و پذیرایی و خدمت به هموطنان است اما باید بدانیم که رعایت اصول ایمنی در این نقاط بسیار مهم بوده و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در این زمینه می‌تواند جان حاضران را به خطر بیندازد.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در همین راستا علاوه بر بازدید میدانی از موکب‌ها، توزیع بروشورهای رعایت ایمنی برق و ارائه توصیه‌های مهم و کاربردی به متولیان موکب‌ها صورت گرفته و امید است با رعایت این نکات امسال نیز مانند سال‌های گذشته، تمام اماکن مذهبی و موکب‌ها مراسم خود را بدون حادثه به پایان ببرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان برق معاون برنا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این شورا، اظهار داشت: نظام مسائل شهر بوشهر در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … با کار علمی و دانشی بر اساس اولویت‌ها تنظیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر نوشتن چشم‌انداز بوشهر برای افق ۱۴۱۰ و ۱۴۱۵ بر اساس نظام مسائل و راهکارهای حل آن، افزود: متأسفانه در استان بوشهر خیلی فرصت سوزی صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسان در امور شهری بیان کرد: شورای شهر از خرد جمعی افراد و دلسوزان و نظریه پردازان استفاده کند.

وی ورود نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها را ضروری دانست و عنوان کرد: فرماندار و شورای شهر بحث پرداخت حق آلایندگی بوشهر از صنایع مستقر در خارگ را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: مردم و بخش خصوصی را در پروژه‌های عمرانی شهرداری مشارکت دهیم اما خصوصی سازی نباید منجر به فرهنگ سوزی شود.

وی با تاکید بر اینکه خصوصی سازی با نگاه اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی بوشهر همراه باشد، گفت: بافت قدیمی شهر ظرفیت فوق العاده ای برای بوشهر است و تمرکز روی آن به‌عنوان یک سرمایه پایدار و ثابت بسیار مهم است و با یک طراحی و شتاب لازم با مشاوره گیری از چند تاریخ‌دان بازسازی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فضای مبلمان شهر بوشهر بسیار تاریک است و روی روح و روان مردم تأثیر منفی دارد، افزود: نورپردازی دانش فوق العاده ای است که اگر این به درستی انجام شود، در کاهش بیماری‌های عصبی و روحی و روانی جامعه اثرگذار است.

وی، پسماند را بزرگترین حوزه سرمایه گذار بدون خرج دانست و بیان داشت: سایت پسماند بوشهر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه مردم از اوضاع گران فروشی در بوشهر فریادشان بلند است، گفت: یکی از راه‌های عرضه کالای ارزان به مردم ایجاد بازارچه‌های منطقه‌ای ارزان قیمت است که با وجود تاکید مکرر به دستگاه‌های متولی متأسفانه به این مقوله بی توجهی می‌شود.

وی با اشاره به طرح عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر و برگزاری نشست‌های فرهنگی چهره به چهره با دعوت از زنان خارجی محجبه می‌تواند در ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تأثیرگذار باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با انتقاد از عدم راه اندازی پلاژ بانوان در سال‌های اخیر، عنوان کرد: شهر بوشهر به ۲ پلاژ بانوان نیاز دارد.

وی خواستار حمایت از فعالان فرهنگی در سطح شهر شد و ابراز کرد: در شهر بوشهر بانوان زیادی داریم که در مناسبت‌های مختلف کارهای فرهنگی انجام می‌دهند که شورا و شهرداری باید از آنها حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مشکلات زیرساختی برای اسکان مسافران نوروزی، تاکید کرد: شورا و شهرداری بوشهر نسبت به ایجاد کمپ نوروزی برای اسکان مسافران اقدام کنند.

کد خبر 6083887

دیگر خبرها

  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود