Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار وحید مجید رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فتا) ضمن اشاره به تازه‌ترین اقدامات پلیس فتا درباره معضل دانلود‌های غیرقانونی در عرصه موسیقی توضیح داد: در این حوزه چند مرجع مسئولیت دارند و فضا به گونه‌ای است که باید ابتدا مسئولیت‌ها مشخص شود. به این ترتیب که ابتدا جرم‌نگاری‌ها در این حوزه انجام شود و بعد ما برمبنای درخواست‌هایی که در این چارچوب صورت می‌گیرد اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شرایطی که به آن اشاره کردم نه تنها در حوزه موسیقی بلکه در تمامی مواردی که مرتبط با فرهنگ و هنر هستند، مورد توجه است؛ بنابراین می‌بایست در این بخش متولیان امر با پلیس فتا جلسات خاص و تخصصی را برگزار کنند.

سردار مجید ادامه داد: نکته دیگر اینکه در رابطه با موضوع دانلود‌های غیرمجاز به ویژه در حوزه موسیقی، باید اقدامات طویل‌المدت و مستمری انجام شود. چرا که حوزه فرهنگ و هنر، حوزه بسیار حساسی است که رسیدگی به امور مربوط به آن در حوزه پلیس فتا، مستلزم برگزاری جلساتی است که در این چارچوب پلیس هم طبق قانون وارد عمل خواهد شد.

رییس پلیس فتا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر چگونگی تعامل نهاد‌های صنفی حوزه موسیقی و هنرمندان این عرصه با پلیس فتا دررابطه با موضوع رسیدگی به دانلود‌های غیرقانونی هم تصریح کرد: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آماده برگزاری جلسات با نهاد‌های مختلف صنفی و هنرمندان فعال حوزه موسیقی است که بتوانیم در این زمینه به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم. البته در این شرایط یکسری وظایف هم خاص حوزه‌های مختلف موسیقی و پلیس است. به عبارتی در حال حاضر بحث ما با تمامی حوزه‌های مرتبط با فضای مجازی این است که برخی مسئولیت‌ها دو طرفه است.

سردار مجید گفت: من اعتقاد دارم در شرایطی که موضوع دانلود‌های غیرمجاز در حوزه موسیقی مطرح می‌شود یکسری وظایف متوجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی است که باید موارد به صورت دقیقی مشخص شود. مطمئن باشید در حوزه‌ای که به پلیس فتا مربوط می‌شود ما قطعا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس فتا آهنگ حوزه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از انقلاب اسلامی» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن جلسات اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی مرکز موسیقی حوزه هنری میزبان مخاطبان است، مسعود کوثری مدرس دانشگاه، رضا مهدوی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی و پدرام جوادزاده کارشناس مرکز موسیقی حوزه هنری درباره مباحث مطرح شده به ارایه نقطه نظراتشان می پردازند.

کد خبر 6078856 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • تعداد خطوط بی‌آرتی اصفهان در دوره ششم شورای شهر ۲ برابر شد
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • پیشنهاد یک متخصص حوزه ترافیک؛ زمان پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند
  • آمادگی پلیس برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب» در کردستان