Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@08:05:04 GMT

پلیس: مفقودشدن گذرنامه‌ را حتما اطلاع دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۶۱۱

پلیس: مفقودشدن گذرنامه‌ را حتما اطلاع دهید

رییس پلیس بین‌الملل ناجا از شهروندان خواست که اگر گذرنامه‌شان را گم کرده‌اند، موضوع را حتما به پلیس گزارش کنند.

سردار هادی شیرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت سامانه اینترپل برای گذرنامه‌های مفقودی گفت:‌ در پلیس بین‌الملل سامانه‌ای وجود دارد که آخرین وضعیت گذرنامه‌های مفقود شده در آن ثبت می‌شود، بنابراین اگر فردی گذرنامه‌اش را گم کرده یا گذرنامه‌اش به سرقت رفته باشد لازم است که حتما موضوع را به پلیس گزارش دهد تا به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی اطلاعات مربوط به گذرنامه در این سامانه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ همچنین آن دسته از افرادی که گذرنامه‌شان مفقود شده و قبلا گزارش آن را در سامانه اینترپل ثبت کرده‌اند، در صورتی که گذرنامه‌شان را پیدا کرده‌اند باید موضوع را مجددا به پلیس گزارش کنند تا ما آن را از لیست گذرنامه‌های مفقودی در سامانه پلیس بین‌الملل خارج کنیم.

شیرزاد با بیان اینکه ایا این سامانه در ایام اربعین نیز فعال بود؟ گفت: فعالیت این سامانه مربوط به زمانی خاص نیست و اگر زائران اربعین نیز گذرنامه‌شان مفقود شده یا به سرقت رفته‌است، باید حتما موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس مفقود شدن گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم