Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب فرار تیم سامان قدوس از شکست، حاصل تلاش تیم فوتبال نانت چیزی بیش از یک شکست نبود. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با شکست تیم فوتبال نانت و تساوی لیون و  آمیا به پایان رسید.

 لیون در خانه خودش مقابل دیژون به تساوی بدون گل رسید و نانت یک - صفر مغلوب متز شد اما آمیا در غیاب سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی محرومش در آخرین ثانیه‌ها از باخت گریخت و تساوی یک - یک را در زمین «نیم» رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدول رده‌بندی لوشامپیونه را در زیر مشاهده کنید.

لوشامپیونه| تیم قدوس در خانه رقیبش از شکست گریخت

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لوشامپیونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لوشامپیونا فوتبال لوشامپیونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می​رود که تاکنون مقابل این تیم بازنده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک تاکنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و پنج دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در هفت رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۱۳ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن با ۹ گل در این تقابل‌ها بیشتر از آلومینیومی است که در هفت بازی تنها چهار بار دروازه ذوب آهن را باز کرده است.

ذوب آهن تاکنون سه بار در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر میزبان آلومینیوم بوده است که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این سه دیدار آلومینیوم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه میزبان شده است اما در سوی دیگر ذوب آهن شش بار در خانه به آلومینیوم گل زده است.

دیدار نیم فصل نخست دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آمار و ارقام رویارویی‌های ذوب آهن و آلومینیوم

کد خبر 746463

دیگر خبرها

  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون