Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و ما از تک‌تک آنها تشکر می‌کنیم، دست‌ها و خاک کف پاهای‌شان را می‌بوسیم، امیدواریم در سلامت و امنیت باشند؛ ما نیز کنار آنها هستیم. تاریخ انتشار: 08:26 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۷۵

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار حسین سلامی در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین (ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین (ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران اربعین قطراتی از دریای بیکران هستند که به امام حسین(ع) می‌پیوندند و این پیاده‌روی نشان دهنده وحدت امت اسلامی است.

سلامی تصریح کرد: امت اسلام بر مبنای عاشورا و امام حسین(ع) است و این مراسم پیاده‌روی اربعین ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) فراگیر است و همه نسل‌ها و عصر‌ها را در خود ذوب می کند، گفت: همه شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی به یک مسئله فکر می‌کنند و آن هم امام حسین(ع) است.

فرماندار کل سپاه پاسداران ادامه داد: امام حسین(ع) جهانی است و متعلق به تمامی بشریت است و امروز تمام هستی تحت تاثیر درخشان نور اباعبدالله(ع) است.

سلامی با اشاره به میزبانی مردم عراق از زائران حسینی، گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان نوازی خود را نشان دادند و ما از تک تک آنها تشکر می‌کنیم، دست‌ها و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم، امیدواریم در سلامت و امنیت باشند ما نیز در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث می‌شود استکبار جهانی مانند یخ ذوب شود، افزود: این حرارتی که مشتاقان امام حسین(ع) ایجاد کردند استکبار را ذوب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی حسین سلامی اربعین حسینی جاماندگان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است