Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:54:52 GMT

سرکار گذاشتن عجیب اهالی محلی توسط مرد روستایی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۷۲۸

سرکار گذاشتن عجیب اهالی محلی توسط مرد روستایی! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که ظاهرا یک مرد روستایی اهل هند را در حال گرفتن یک مار شاه کبری در میان مزارع نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تعدادی از اهالی وحشت زده روستا، به دور این مرد میانسال جمع شده‌اند او در نمایشی عجیب وانمود می‌کند در حال خارج کردن یک مار شاه کبرا از میان بوته‌های مزارع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که چند مرد روستایی با دقت نظاره‌گر این صحنه هستند مرد میانسال با بالا بردن دست خود از آنها می‌خواهد آرامش خود را حفظ کنند تا او بتواند با تمرکز بیشتری مار را شکار کند.

لحظاتی بعد مرد میانسال با بیرون آوردن دست خود از میان بوته‌ها در حالی که اهالی روستا انتظار دیدن یک مار شاه کبرا را داشتند او شیء سیاه رنگ را به سمت دور کمر خود حرکت می‌دهد. در این لحظه مردمان روستا متوجه می‌شوند که شیء سیاه رنگی که در میان بوته‌های مزارع دیده شده بود در واقع یک کمربند مشکی بوده است. هنوز مشخص نیست آیا این مرد اقدام به انداختن کمربند خود در میان بوته‌ها کرده بود یا اهالی روستا با دیدن این شیء سیاه رنگ از او کمک خواسته بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ویدئو بلافاصله در توئیتر منتشر و با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه شد. در حالی که برخی کاربران واکنشی طنز به این ویدئو داشتند برخی دیگر نیز در کامنت‌های خود ابراز کردند که چطور اهالی روستا فکر می‌کردند این مرد با دست خالی در حال گرفتن یک مار است و متوجه حُقه او نشدند.

انتهای پیام/

نمایش عجیب مرد روستایی در گرفتن مار شاه کبرا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند جذاب ترین ها مار هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها