Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، احمد محمدی فر با بیان اینکه، همچنان سیل زائران ایرانی به سمت مرزهای کشور در حال بازگشت هستند، ابراز کرد: شب گذشته بالاترین میزان بازگشت زائران به کشور رقم خورد و پیش بینی می شود شاهد تردد حجم بالایی از زائران در مرزهای کشور به خصوص مهران باشیم.

وی با بیان اینکه زائران با ازدحام اما به طور روان و عادی در حال بازگشت هستند، ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی از باب حمل و نقل زائران ایجاد نشده و زائران توانسته اند با وسایل حمل و نقل عمومی یا وسیله شخصی خودشان برگردند و به مقاصد مربوطه عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: تردد در مرز مهران هم زمان با شامگاه شنبه پر تراکم بود اما امکانات لازم برای اسکان و تغذیه پیش بینی شد تا زائرانی که شب هنگام وارد می شوند یا قصد استراحت کوتاه دارند، دچار مشکل نشوند.

محمدی فر با بیان اینکه مرز شلمچه بعد از مهران بیشترین تراکم را در بین مرزهای چهارگانه غرب کشور را دارد، گفت: مرزهای چذابه و خسروی شرایطی روان و عادی دارند و از بابت تراکم زائران دچار مشکلی در این دو مرز نیستیم البته مرز خسروی تا عصر به زائران خدمت رسانی می کند و صبح مجددا شاهد ازدحام در آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مجموع باید گفت روند بازگشت زائران مطلوب است، افزود: امیدواریم با همین روند زائران به کشور مراجعت کنند.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: از زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی حرکت می کنند می خواهیم با توجه به نگرانی پلیس راه از تصادفاتی که در چند روز اخیر رخ داده، حتما با استراحت کافی که در مرزها انجام می دهند و با احتیاط مسیر خودشان را ادامه دهند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 4750738

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد محمدی ستاد مرکزی اربعین حسینی رادیو اربعین اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد که در پی رکود اقتصادی در انگلیس، بیکاری در این کشور به بالاترین میزان در شش ماه اخیر رسیده است.

بنا به اعلام مرکز آمار انگلیس، این رقم بالاتر از پیش بینی های اقتصاددانان این کشور بوده است.

بنابراعلام مرکز ملی آمار انگلیس نرخ بیکاری در این کشور طی سه ماه منتهی به ماه فوریه امسال ۴.۲ درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در شش ماه گذشته است.

بر اساس این گزارش شمار افراد دارای شغل در انگلیس کاهش یافته و افراد غیرفعال اقتصادی، آنان که مشغول کار نیستند یا به دنبال کار هستند بیشتر شده است. اقتصاد دانان در انگلیس می گویند که این داده ها می تواند بانک مرکزی انگلستان را به کاهش نرخ بهره در تابستان تشویق کند.

با توجه به افزایش قیمت کالاهای مصرفی و پایین بودن دستمزدها در سایه تورم که بالاترین میزان طی دهه‌های گذشته است، انگلیس شاهد تشدید اعتصابات در بخش‌های اقتصادی و عمومی است.

به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی و مواد غذایی، میانگین تورم در انگلیس به بالاترین میزان طی ۴۱ سال گذشته رسیده است.

کد خبر 6080110

دیگر خبرها

  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد