Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «مسخره‌باز» که این روزها روی پرده سینماهای ایران است، سال گذشته در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و امسال در بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره ورشو حضور داشت. با اینکه فیلم نخستین تجربه کارگردانی غنی‌زاده است و جشنواره ورشو هم یک بخش مسابقه ویژه فیلم‌های اول و دوم دارد اما برنامه‌ریزان این رویداد مهم سینمایی در لهستان «مسخره‌باز» را شایسته رقابت در بخش مسابقه بین‌الملل دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم غنی‌زاده در بخش مسابقه اصلی ورشو ۲۰۱۹ با ۱۴ فیلم از کشورهای آمریکا، لهستان (سه فیلم)، قزاقستان، اوکراین، رومانی، روسیه، ترکیه، ژاپن، فرانسه، گرجستان، کروواسی و یونان رقابت کرد و در آیین اختتامیه جایزه ویژه بهترین فیلمنامه را به دست آورد. «مسخره‌باز» سال گذشته در جشنواره فجر جوایز بهترین فیلم اول، بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین بازیگر مرد مکمل (علی نصیریان) و جلوه‌های ویژه را برد و در چهار بخش دیگر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود.

جایزه بزرگ ورشو یا بهترین فیلم این دوره به «شیندیسی» از گرجستان رسید و دیتو تسینتادزه برای همین فیلم جایزه بهترین کارگردان را از آن خود کرد. سی و پنجمین جشنواره فیلم ورشو ۱۱ تا ۲۰ اکتبر در پایتخت لهستان برگزار شد و ۱۴ فیلم هم در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم حضور داشتند.

کد خبر 459515 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ورشو: روسیه درحال نظامی‌سازی کالینینگراد است
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم