Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:02:13 GMT

بازگشت برنی سندرز به رقابتهای انتخاباتی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۲۳۱

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از گذراندن دوره نقاهت ناشی از بیماری قلبی خود برای از سرگیری رقابتهای انتخاباتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از الجزیره، سناتور «برنی سندرز» از ایالت ورمونت روز شنبه در جمع گروهی از هوادارانش در شهر نیویورک اعلام کرد که برای آغاز دوباره رقابتهای انتخاباتی خود جهت راهیابی به کاخ سفید آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامزد ۷۴ ساله و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا که چندهفته پیش به دلیل حمله قلبی ناچار شد فعالیتهای انتخاباتی خود را به طور موقت متوقف نماید، در جمع هزاران تن از هواداران خود گفت: «برادران و خواهران، شکی ندارم که انقلابی سیاسی قرار است این کشور را فراگیرد، دونالد ترامپ را از مقام خود برکنار کند و تغییری را که این کشور مدتهاست به آن نیاز دارد، به ارمغان آورد».   وی در ادامه از آمادگی خود برای انجام یک مبارزه حماسی جهت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آمریکا سخن گفت و در میان تشویق حاضران اعلام کرد: «من برگشتم».   گفتنی است که افزون بر مشکلات جسمانی، سندرز باید با رقبای قدرتمندی همچون سناتور «الیزابت وارن» و «جو بایدن» معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا نیز رقابت کند.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید