Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-معاون اول رئیس‌جمهور می‌گوید عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه مردم هستند و فقط آیه یأس می‌خوانند.

اسحاق جهانگیری روحیه را مهمترین مولفه برای احیای صنعت و تولید خواند و تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند، تا روحیه دیگران را که کار می‌کنند تضعیف کنند.
وی در مراسم افتتاح سه پروژه تولیدی و تحقیقاتی - دامی شهرستان فیروزکوه افزود: در کارنامه این افراد هم هرچقدر بگردیم شاید خشتی روی خشت نگذاشته باشند اما جز ایجاد مزاحمت برای دیگران و چوب لای چرخ کار عده‌ای که در حال کار کردن هستند گذاشتن، کار دیگری انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانگیری افزود: هر مدیری که تخلفی کرده باشد باید با او برخورد شود، هیچکس طرفدار متخلف، رانتخوار و آدم فاسد نیست اما نباید بگذاریم اسامی خوب و مدیران بحق و سالم متزلزل شوند اما گاهی فضاسازی‌هایی در کشور می‌شود تا مدیران سالم را هم متزلزل کنند.

گفتار و رفتار برخی از دولتمردان ظرف 6 سال گذشته، مصداق کامل اظهارات آقای جهانگیری است. مردم ما به یاد دارند کدام دولتمرد حتی تا تبلیغات انتخاباتی سال 96 مدعی بود دولت قبل اقتصاد را به ته دره برده و ما همچنان مشغول درآوردن اتوبوس اقتصاد از ته دره هستیم. (البته تورم در سال 92 زیر 33 درصد بود و امروز 43 درصد است!)

همچنین مردم ما به‌خاطر دارند کدام دولتمردان گفتند ایرانی‌ها جز پخت آبگوشت بزباش، هیچ هنر و فناوری بلد نیستند؛ و بنابراین تخته گاز سراغ شرکت‌های خارجی رفتند و به قیمت زمین زدن تولیدکنندگان داخلی، تولیدات خارجی را وارد کردند.
در عین حال کدام موضوع برای مردم و تولیدکنندگان، تلخ‌تر از 6  سال معطلی برخی دولتمردان و به امید دشمنان خبیثی چون آمریکا و انگلیس و فرانسه نشستن است و حال آنکه انبوه ظرفیت‌های داخلی همچنان مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد. آیا غیر از این است که دولت دو سال اخیر را پای مذاکرات بی‌ارزش با اروپای عهدشکن (دلال و واسطه آمریکا) به هدر داد؟!

و بالاخره این که یک بی‌کفایتی و سوءتدبیر بزرگ در سال 97، 18 میلیارد دلار از ذخایر ارزی را تحت عنوان «دلار جهانگیری» به باد داد و رانت 130 هزار میلیارد تومانی را به قیمت تحمیل تورم 43 درصدی بر مردم، در جیب رانت‌خواران ریخت. آیا این بی‌تدبیری هم به برجام و تحریم ربط داشت؟!

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است