Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:38:48 GMT

۸۰ تن چوب قاچاق در زنجان توقیف شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۳۵۳

۸۰ تن چوب قاچاق در زنجان توقیف شده است

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار مهر به قاچاق  چوب در استان زنجان اشاره کرد و گفت: حمل هر گونه چوب بدون مجوز منابع طبیعی غیر قانونی بوده و قاچاق محسوب  می شود. 

وی اظهار کرد: قیمت چوب افزایش پیدا کرده و این امر باعث شده رغبت برای قطع درختان بیشتر شود. 

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان  ۷۰ هزار هکتار جنگل طبیعی و ۱۸ هزار هکتار جنگل خود کاشت دارد، افزود:  قاچاق چوب در شهرستان های طارم و خرمدره بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقاجانلو ابراز کرد: قاچاق چوب جرم کیفری و حقوقی دارد و در استان زنجان گونه‌های اراضی شناسایی‌شده و چوب‌هایی که قطع خواهند  شد نشانه‌گذاری شده است. 

وی گفت: در استان زنجان  طی سال جاری ۲۰ فقره معادل ۸۰ تن چوب  قاچاق توقیف شده است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به ضریب حفاظتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در استان زنجان برای هر ۷۰ هزار هکتار یک نفر جنگلبان وجود دارد و متاسفانه کمبود نیروی انسانی در منابع طبیعی استان مشهود است.

کد خبر 4750773

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی قاچاق چوب اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی وکشف یکدستگاه موتور سیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه قاضی شهرستان بندرعباس  در اجرای طرح  مقابله با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یکدستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی متوقف شد که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت یاماها فاقد مدارک و مجور قانونی بوده و  قاچاق است.

این مسئول انتظامی ارزش مالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سنگین ۷۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در  هرمزگان
  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس
  • توقیف موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس
  • توقیف کراس‌های قاچاق در رشت
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد