Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نیک اقبالی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: آسفالت معابر محله مهریان از محل بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۱۱ ‌میلیارد ریال در کمتر از شش روز اجرایی شد.

نیک اقبالی با اشاره به اجرای ۱۷ پروژه از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در استان، اظهار کرد: این پروژه ها قریب به ۱۴۵ ‌میلیارد ریال اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۱ پروژه در شهر یاسوج، چهار پروژه در شهر گچساران و دو پروژه در شهر دهدشت از این محل اجرایی می شود.

نیک اقبالی اصلاح شبکه های آب و فاضلاب، بهسازی و آسفالت معابر محلات را از جمله پروژه های تعریف شده از محل بازآفرینی شهری دانست و گفت: بهسازی کانال های آب، جداول و ساماندهی پارک ها نیز عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 4750829

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی
  • توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک