Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:07:13 GMT

تصادف 3سرویس مدرسه در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۴۰۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از مصدومیت ۱۴ تن که شامل ۱۱ دانش‌آموز و سه راننده خودروی سرویس مدرسه بودند، در استان هرمزگان خبر داد. ناطقان: دکتر محمود حسین پور درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۶:۴۸ یک دستگاه پژوه ۲۰۶ با یک دستگاه سمند رخ به رخ تصادف کرده سپس یک دستگاه پراید پس از مواجه با این حادثه در محور "دژگان-بندرخمیر" ۴ کیلومتری دژگان در استان هرمزگان از جاده منحرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هر سه دستگاه خودرو سرویس مدرسه بوده اند، ادامه داد: براثر این حادثه ۱۴ تن مصدوم شده که شامل ۳ راننده خودرو مرد و ۱۱ دانش‌آموز دختر بین ۱۳ تا ۱۶ سال بودند که به بیمارستان نیاپور در بندرخمیر منتقل شدند.

حسین پور در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی تمامی مصدومین مساعد گزارش شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: تصادف ، سرویس مدرسه ، هرمزگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف سرویس مدرسه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش‌بینی کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه صادرات مواد معدنی از جمله تعیین نرم تخلیه و بارگیری و افزایش سرعت عملیات بندری تا پایان سال جاری، عملکرد صادرات در این بندر چندمنظوره حداقل به یک میلیون تن می رسد.

حسین عباس‌نژاد گفت: در حال حاضر سه شرکت فعال بخش خصوصی در حوزه صادرات مواد معدنی در بندرخمیر فعال است که با تدابیر انجام شده از سوی بنادر استان و برای استفاده حداکثری از مجتمع بندری خمیر در ماه‌های آینده تعداد شرکت‌های فعال در حوزه عملیات بندری به۱۰ شرکت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: جابه‌جایی بیش از ۱۲ میلیون تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان

وی با بیان اینکه تمرکز بندر چندمنظوره خمیر بر صادرات غیرنفتی بویژه مواد معدنی است، افزود: پارسال بیش از۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی شامل سنگ گچ، کلینگر سیمان، بنتونیت و غیره از این بندر به کشورهای امارات و عمان صادر شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: توسعه بندر چندمنظوره خمیر نیز از طریق الحاق ۱۶۳ هکتار اراضی پشتیبانی درحال پیگیری بوده و مطالعات کار انجام شده است.

عباس نژاد افزود: طرح توسعه بندرخمیر بعد از تصویب در طرح جامع برای ساخت انبار نگهداشت کالای ملوانی، مرکز کنترل ترافیک دریایی و سایر بخش‌های مورد نیاز، امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود.

حجم عملیات صادرات مواد معدنی در کل محدوده استان هرمزگان بالغ بر ۲۱ میلیون تن بوده که ۳.۶ میلیون تن در حوزه شهرستان خمیر است.

دیگر خبرها

  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند