Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بعدازظهر روز یکشنبه با افزایش ابر در آسمان استان بارش رگبارهای پاییزی از نیمه شمالی استان آغاز می‌شود و سپس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سایر مناطق استان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین مدت، افزایش وزش باد که پیش‌بینی می‌شود سرعت آن تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت نیز برسد، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی از آغاز بارش‌های موثر استان از نیمه اول آبان‌ماه است از همین رو توصیه می‌شود برای مقابله با هرگونه سیلاب و جاری شدن رواناب‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، کمینه دمای شهرکرد طی ۲۴ ساعت گذشته را ۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: همچنین در همین مدت لردگان با کمینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و کمبود بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان و اصفهان را با چالش کم‌آبی مواجه می‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال وبختیاری بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری