Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: در مرحله سوم اعتبارات عمرانی سال 98، بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضا برومند با بیان این مطلب افزود: هدف از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز، اشتغالزایی و حمایت از صنایع دستی و همچنین جذب گردشگر به این جزیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود بازارچه صنایع دستی در جزیره هرمز را از ضروریات دانست و افزود: زمینی از سوی شهرداری هرمز به این امر اختصاص داده شده که امیدواریم هر چه زودتر عملیات ساخت این بازارچه آغاز شود.

برومند برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهر بندرعباس را یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در سال 98 دانست و افزود: از محل اعتبارات عمرانی، بودجه ای برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه در اواخر آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را ارتقاء جایگاه استان هرمزگان در سطح ملی دانست و افزود:  همچنین برگزاری این نمایشگاه باعث میشود مردم استان با فرهنگ و صنایع دستی دیگر استانها آشنا شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در خصوص تجهیز خانه های صنایع دستی سطح استان گفت: از محل اعتبارات عمرانی سال 98 نیز خانه های صنایع دستی سطح استان تعمیر و تجهیز می شوند.

گفتنی است تاکنون در سطح استان هرمزگان 26 خانه صنایع دستی راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه شهرداری صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حسین عباس‌نژاد افزود: با اعلام مرکز هواشناسی استان مبنی بر ناپایداری جوی و دریایی در استان، تهمه رفت و آمد‌ها از مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره هرمز و از قشم به هرمز ممنوع شده است.

وی گفت: دلیل این ممنوعیت‌ها برای ارتقا سطح ایمنی سفر‌های دریایی و حفظ جان هموطنان از بروز هرگونه حوادث و سوانح دریایی است.

عباس نژاد افزود: از هموطنان خواهشمندیم سفر‌های خود به جزیره رنگین‌ کمانی هرمز را به روز‌های آینده موکول کرده و از سوار شدن با شناور‌های غیرمجاز در این مسیر‌ها به شدت خودداری کنند.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفر‌های دریایی هرمزگان با اعلان اینکه با مساعد شدن شرایط جوی و دریایی، رفت و آمد شناور‌ها در این دو مسیر از سرگرفته می‌شود، گفت: هموطنان برای اطلاع از رفت و آمد‌های شناور‌ها در بنادر شهید حقانی با شماره ۰۷۶۳۱۱۱ و بنادر غرب هرمزگان با ۰۷۶۴۵۷۷ تماس بگیرند.

شرایط ناپایداری دریا در مناطق دریایی جنوب کشور تا روز جمعه دهم فروردین‌ ماه با وزش باد‌های شدید شمال غربی و مواج شدن دریا پیش‌بینی شده است.

بیشتربخوانید: ممنوعیت رفت و آمد شناور‌ها از فردا در بنادر غرب هرمزگان

استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزایر ۱۴ گانه خلیج فارس، یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین استان‌ها در پذیرش میهمانان نوروزی به ویژه در جزایر قشم و هرمز به شمار می‌رود.

طرح تسهیل سفر‌های نوروزی در استان هرمزگان از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بازارچه صنایع دستی و کتاب و سوغات نوروزی در هندیجان
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • برپایی بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات در عمارت مصدقی ملایر
  • استقبال مسافران نوروزی از کارگاه‌های صنایع دستی  مازندران