Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العربیه فیلمی از گروه‌های مسلح وفادار به ترکیه که تصاویری از اعدام چهار نفر از جمله بعضی جنگجویان نیرو‌های سوریه دموکراتیک در شهرک سلوک سوریه پخش کرده بود، به روی آنتن برد.

گفتنی است در حالی شبکه سعودی العربیه، علیه این گروه‌های مسلح از مخالفان سوریه تبلیغ می‌کند که این گروه‌ها پیش‌تر از حمایت عربستان سعودی برخوردار بودند و شبکه‌های سعودی از پوشش جنایت‌های آن‌ها در حق مردم و ارتش سوریه خودداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: لحظه اصابت موشک جنگنده اف ۱۶ ترکیه به مردم در راس العین سوریه + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   حمله ترکیه به سوریه + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان

یک خانواده اسرائیلی پس از ۶ ماه متوجه شده است که مقامات این رژیم به جای جنازه فرزندشان، یک عروسک را دفن کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بی‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده «اویعاد آدری»، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست دربند حماس که در ماه‌های گذشته در غزه کشته شد در یک افشاگری مهم مدعی شدند مقامات صهیونیست با فریب آنها سر یک عروسک را به اسم جنازه فرزندانشان به منظور خاکسپاری به آنها تحویل داده‌اند.

این خانواده با گذشت پنج ماه از دفن این شهرک نشین صهیونیست، به دلیل سوظن نسبت به اصالت جنازه ادعایی تحویل داده شده به خانواده، خواستار نبش قبر وی شدند و در نهایت متوجه شدند که به جای جنازه تنها سر یک عروسک به آنها تحویل داده شده است.

مقامات صهیونیست پس از این افشاگری مدعی شدند قصد داشته اند تا به نحوی عمل کنند تا ناراحتی این خانواده پس از مرگ فرزندشان تسکین پیدا کند؛ به همین دلیل به خاطر عدم دسترسی به جنازه اویعاد، اقدام به تحویل سر یک عروسک و برگزاری مراسم خاکسپاری برای آن کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران