Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:50:19 GMT

آسفالت ۱۰۱ هزار متر مربع معبر شهرجدید هشتگرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۷۸۲

آسفالت ۱۰۱ هزار متر مربع معبر شهرجدید هشتگرد

مهدی رضیئی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  یک هزارو۴۴۰ تن آسفالت برای بهسازی این معابرمصرف شده است .

وی بیان داشت : شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آسفالت معابر محدوده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اختصاص داده است .

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به جدول‌گذاری و کفپوش معابر اشاره کرد و گفت:  تاکنون ۳۰ هزارو ۷۱۶  متر مربع کف‌پوش، ۲ هزار و ۶۸۸ متر جدول گذاری، ۶ هزار و ۴۰۰ مترمکعب ساب بیس در سطح شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضیئی با مقایسه عملکرد سال ۹۸ نسبت به سال گذشته گفت: همکاران واحد شهرسازی و عمران شرکت عمران  فعالیت‌های خوبی را در بخش آسفالت معابر آغاز کرده‌اند به طوری که امسال عملکرد در بخش آسفالت و کفپوش نسبت به سال قبل به ترتیب ۳۸۵ و ۲۴۶ درصد رشد داشته است.
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد گفت: در گذشته فازهای مسکونی به یکدیگر متصل نبودند  که برای حل این مشکل پروژه آماده‌سازی و اتصال محورهای شرقی و غربی را تعریف کرده‌ایم که در آینده  نزدیک به بهره‌برداری می رسد.

رضیئی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران، بهره‌برداری از متروی شهرجدیدهشتگرد است که در کیفیت سکونت و موفقیت در جذب جمعیت شهری، موضوع بسیار مهمی می‌باشد و در همین راستا تمام منابع این شرکت بر روی راه اندازی مترو تمرکز یافته و هزینه می‌شود.

عملیات احداث شهرجدید هشتگرد از دهه ۷۰ آغاز شده و تاکنون حدود ۶۵ هزار نفر در این شهر اسکان یافته است .

همچنین ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر از سال ۸۷ در این شهر آغاز شد که تاکنون حدود ۴۲ هزار واحد ها آنها تکمیل یا در دست تکمیل است .

در اجرای طرح مسکن ملی ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی نیز سال گذشته در شهرجدید هشتگرد آغاز شده است .

آماده نبودن زیر ساخت ها مانند آب، برق ، تلفن، مدرسه، مراکز بهداشتی درمانی ، واحدهای تجاری و سایر امکانات سبب شده تا روند اسکان جمعیت در شهرجدید هشتگرد کند باشد.

قرار است با تامین زیر ساخت ها جمعیت این شهر به مرز ۵۰۰ هزار نفر برسد. 

شهرجدید هشتگرد در ۴۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد البرز مسکن مهر آسفالت معابر کیفیت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز