Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:17:11 GMT

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان بقائی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۸۱۸

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان بقائی چه گفت؟

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، شب گذشته و همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان علیرضا و محمدرضا بقائی، در فضایی صمیمی با پدر و مادر معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، کار بزرگی کرده و به گردن همه ما حق دارند، گفت: امروز سعادت نداشتیم به زیارت امام حسین (ع) مشرف شویم، اما به زیارت شما آمده‌ایم که فرزندانتان راه امام حسین (ع) را رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه افتخار ما ابا عبدالله الحسین (ع) است، گفت: وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است.

روحانی تأکید کرد: شهدا با ایمان راسخ خود در راه عقیده برای خدا رفتند و به بالاترین مقام رسیدند، آنان زنده‌اند و در پیشگاه خداوند روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا که چنین فرزندانی تربیت کرده و در راه خدا تقدیم کردند، مقام بسیار بالایی دارند، گفت: ان شاءالله بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

در این دیدار صمیمی پدر و مادر معظم شهیدان بقائی به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.

شهید علیرضا بقائی در سال ۶۲ در عملیات خیبر و شهید محمد رضا بقائی در سال ۶۴ در هورالعظیم به فیض شهادت نائل شدند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، رئیس‌جمهور با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری شهیدان تجلیل کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خانواده شهید حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است