Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:41:55 GMT

بازیکن محبوب برانکو مرد مورد اعتماد کالدرون شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۸۳۹

بازیکن محبوب برانکو مرد مورد اعتماد کالدرون شد

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس سبب شد تا محسن ربیع خواه در بازی های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نتواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

هافبک و مدافع پرسپولیس که در ابتدای فصل با مصدومیت روبرو بود دوران درخشان خود در پرسپولیس را مدیون برانکو ایوانکوویچ است که سه فصل متوالی به او فرصت بازی کردن داد و از وی حمایت کرد اما گابریل کالدرون با وجود مصدومیت طولانی مدت کمال کامیابی نیا باز هم به ربیع خواه اجازه بازی کردن در پست هافبک دفاعی را نداد تا تیمش مقابل تراکتور و سپاهان طعم تلخ شکست را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع خواه در بازی با شهرخودرو به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرد اما هافبک دفاعی سرخ ها هم نتوانست مانع از باخت تیمش شود تا گابریل کالدرون برای سومین بار در شش هفته ایتدایی، طعم شکست با پرسپولیس را تجربه کند.

با این حال اعتماد کالدرون به ربیع خواه از دست نرفته است تا این بازیکن در دیدار امشب پرسپولیس با پیکان نیز به ترکیب اصلی سرخ ها راه پیدا می کند.

ربیع خواه قرار است بار دیگر به عنوان هافبک دفاعی بازی کند تا در کنار احمد نوراللهی در مرکز میدان قرار بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه آزادی می رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

کد خبر 4750868 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون محسن ربیع خواه تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال بحرین لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی تیم فوتبال امید ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار