Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، رایت ۵۳ ساله که بیشتر با ایفای نقش کلر آندروود در سریال «خانه پوشالی» شناخته می‌شود، در پروژه سینمایی «زمین» علاوه بر نشستن روی صندلی کارگردانی نقش اصلی را هم بازی می‌کند. داستان درباره یک وکیل است که پس از دچار شدن به یک تراژدی بزرگ شخصی، تصمیم می‌گیرد به انزوایی خودخواسته برود و دور از هیاهوی شهر و آدم‌هایش، روح و جسم خود را درمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمیان بیچیر، بازیگر ۵۶ ساله مکزیکی (نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد برای «یک زندگی بهتر») و کیم دیکینز، بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی (با پیشینه بازی در «دختر رفته») همبازی‌های رایت در «زمین» هستند. هر چند نقش اصلی را خود کارگردان بر عهده دارد؛ وکیلی مصیبت‌زده به نام ادی هولزر که در دوران تبعید خودخواسته، به شناختی تازه از هویت خود می‌رسد، هویتی که گمان می‌کرد آن را گم کرده است.

رایت برای بازی در نقش کلر آندروود در «خانه پوشالی» شبکه نتفلیکس نامزد دریافت هشت جایزه امی و برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. درخشش در «فارست گامپ» رابرت زمه‌کیس و «عروس شاهزاده» راب راینر از دیگر نقطه‌های عطف کارنامه این بازیگر تحسین‌شده است و موفقیت احتمالی او را در نخستین حضور روی صندلی کارگردانی تا حدودی توجیه و تضمین می‌کند.

همسر پیشین شان پن پروژه «زمین» را چنین توصیف کرده است: «فیلم داستان یک دگرگونی شخصی از غمبارترین اتفاق در زندگی هر کدام از ماست. من امیدوارم تجربه کردن سفر ادی به شفا و بهبودی الهام‌بخش دیگران باشد.» فوکوس فیچرز پخش داخلی «زمین» را بر عهده دارد و استودیو یونیورسال آن را خارج از مرزهای آمریکای شمالی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 459527 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم