Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@06:53:56 GMT

لغو نشست گروه 7 در زمین گلف ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۸۷۳

لغو نشست گروه 7 در زمین گلف ترامپ

زمین گلف ترامپ دیگر میزبان نشست آتی گروه ۷ نیست.

رئیس جمهوری آمریکا برنامه‌هایش برای میزبانی نشست گروه هفت در زمین گلفش در فلوریدا را پس از آن لغو کرد که دموکرات‌ها و سایر قانونگذاران انتخاب این محل را سوءاستفاده از قدرت ریاست جمهوری دانستند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری توئیت اعلام کرد، برنامه‌هایش برای میزبانی نشست ۲۰۲۰ گروه هفت را که قرار بود در زمین گلفش در فلوریدا صورت گیرد، لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه میک مولوینی، قائم مقام مدیر دفتر ویژه کاخ سفید اعلام کرد، زمین بازی گلف ملی دورال ترامپ در نزدیکی میامی از ۱۰ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۰ میزبان نشست گروه هفت خواهد بود. اما ترامپ در توئیت‌هایش نوشت: ما جستجو برای یک محل دیگر برای برگزاری این نشست را آغاز می‌کنیم که شامل کمپ دیوید هم می‌شود.

مولوینی گفته بود، استفاده از این ملک میلیون‌ها دلار ارزان‌تر از سایر ساختمان‌ها یا املاک دیگر است و به صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه‌ها منجر می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین صحبت‌های دموکرات‌ها درباره تصمیمش در میزبانی این نشست در این زمین گلف را "خصومت غیرمنطقی و احمقانه" توصیف کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در یک توئیت دیگر نوشت: فکر می‌کردم در حال انجام کارهای خوبی برای کشورمان هستم.

دموکرات‌ها گفته‌اند، آنها در حال بررسی و تحقیق درباره برنامه ترامپ برای میزبانی نشست گروه هفت در ملک خودش هستند. این تصمیم همچنین با انتقادهایی از سوی برخی از نمایندگان جمهوری خواه نیز همراه بوده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دودانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی تبیین کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روز‌های ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در‌ب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن در‌های حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات