Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهدی صادقی نیارکی درباره مجوز پیش فروش جدید به خودروسازان اظهار کرد: برنامه وزارت صنعت این است که همه تعهدات قدیمی که از گذشته وجود دارد تحویل مشتریان شود، اما یکی از بخش‌های که به تامین نقدینگی بنگاه‌ها کمک می‌کند، پیش فروش است.

اخبار اقتصادی- وی با بیان اینکه البته این پیش فروش‌ها مدیریت شده و مبتنی بر ایفای تعهدات گذشته است، گفت: بر این اساس خودروسازان به هر میزان که بتوانند تعهدات گذشته خود را ایفا کنند اجازه پیش فروش خواهند داشت و اینگونه نیست به هر صورت که بخواهند پیش فروش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: با بررسی کمیته خودرو و سازمان حمایت، میزان تعهدات انجام گرفته توسط خودروسازان بررسی شده و بر اساس تعهدات صورت گرفته و با یک مدلی به صورت جزئی اجازه پیش فروش به آن‌ها داده می‌شود که این مجوز مربوط به سال آینده است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت درباره کاهش ۴۰ درصدی تولید خودرو طی ۵ ماهه امسال گفت: این کاهش ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است، اما وضعیت تولید نسبت به ۶ ماهه دوم سال ۹۷ وضعیت بهتر شده است.

وی درباره بهتر شدن شرایط تولید خودرو اظهار کرد: خودروسازان برای تداوم تولید نیاز به نقدینگی دارند که باید در اختیارشان قرار بگیرد که در این باره مسائلی وجود دارد.

صادقی نیارکی درباره پرداخت تسهیلات ارزی به خودروسازان گفت: در این باره بحثی که خودروسازان دارند این است که نرخ بازگشت این تسهیلات در زمان بازپرداخت چه رقمی است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت افزود: در این باره بخشی را شاید خود خودروسازان جذب نکرده باشند و بخشی منابع آن تجهیز نشده باشد که باید جلساتی با بانک مرکزی برگزار کنیم تا کار انجام شود. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودروسازان صنعت نقدینگی خودرو بانک مرکزی خودروسازان پیش فروش خودرو تعهدات معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!