Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از بنیاد شهید زنجان، علی کاظمی گفت: مسابقه سراسری امید ولایت با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با شعار "روحیه ایثار محور توسعه پایداری انقلاب اسلامی" برگزار می شود، افزود: این شعار نشان از اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب دارد و  باید همه مردم نسبت به این چنین مباحثی احساس مسئولیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای شرکت در مسابقه به سایت نوید شاهد به آدرس http://navideshahed.com/fa/news/465380 مراجعه کنند.

کد خبر 4750880

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب بنیاد شهید زنجان علی کاظمی شهادت اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد

 میلاد یزدان‌پناه  ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاهیان اسلام در مقابل اسرائیل غاصب، بیان کرد: ایران همواره به دنیا نشان داده که به هیچ‌وجه به دنبال جنگ و ایجاد تنش نبوده و نیست، اما به هیچ کشوری هم اجازه دست‌اندازی، تجاوز را نخواهد داد و با شدیدترین نوع و با تمام توان و قدرت با آن مقابله خواهد کرد. 

وی ادامه داد: در جریان عملیات «وعده صادق» دنیا به وضوح توان، قدرت و از طرفی مردانگی در حمله را در نیروهای مسلح ایران دید و این برای ما نه تنها یک افتخار بلکه مایه سربلندی است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز ادامه داد: در پی این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام که در قالب حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی انجام شد، تصمیم گرفته شد تا یک دوره مسابقه تصویرگری این حمله جانانه، از دریچه هنر برگزار شود. 

یزدان‌پناه افزود: این برنامه توسط دانش‌آموزان هنرمند رشته نقاشی ایرانی و نگارگری هنرستان حضرت زینب(س) شهرستان نیمروز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش نیمروز با نشان دادن هنر هنرمندان نیمروزی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد