Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک با تجربه سیتی می‌گوید هنوز راه بلندی تا مشخص شدن قهرمان لیگ باقی مانده است. 

طرفداری- در پی برد ۲-۰ منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس در سلهرست پارک، فرناندینیو به تمجید از عملکرد ادرسون مورائس پرداخت.

به گزارش سایت گل، برخی از مهارهای این دروازه‌بان برزیلی برای بسته ماندن دروازه سیتیزن‌ها و کسب هر سه امتیاز بازی توسط شاگردان پپ گواردیولا حیاتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندینیو در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت:

تنها تلاش کردیم سبک و فلسفه خودمان را درون زمین پیاده کنیم. در نیمه اول دو گل زدیم و بازی را کنترل کردیم ولی در دقایق پایانی نیمه دوم (کریستین) بنتکه را به زمین فرستادند و مشکلاتی برای ما ساختند که البته ادرسون چند مهار فوق العاده داشت. آن‌ها رو به ارسال پاس‌های بلند برای بازیکنان بلند قد خود آوردند. ولی اگر ما فرصت‌های خودمان را تبدیل به گل می‌کردیم، بازی به شکل دیگری پیش می‌رفت. 

ملحق شدن نیکولاس اوتامندی به آیمریک لاپورته در لیست مصدومان منچسترسیتی باعث شد تا فرناندینیو بار دیگر در قلب خط دفاعی به کار گرفته شود. این بازیکن ۳۴ ساله از کمک کردن به تیم خود در هر پستی خوشحال می‌شود.

خوب بود. در نیمه اول اوضاع را کنترل کردیم و فرصتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم ولی در کل بهتر بودیم و شایستگی کسب پیروزی را داشتیم.

فرناندینیو انتظار دارد کورس قهرمانی لیگ برتر پیچ و تاب زیادی داشته باشد.

لیگ برتر خیلی سخت و دشوار است، پس ما تلاش می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم و در مسابقات برنده شویم. تمرکز ما روی برنده شدن در تمامی مسابقات قرار دارد و این کاری است که از دست‌مان بر می‌آید.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 6086023

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم