Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان این مطلب گفت: هم اکنون برخورداری ۸۱ درصدروستا‌های آذربایجان‌شرقی از آب سالم ۸۷۵ هزار و ۳۷۱ نفر از مجموع یک میلیون و ۱۰۲ هزار نفر جمعیت روستایی به آب شرب بهداشتی و لوله‌کشی دسترسی دارند.

علیرضا ایمانلو افزود: تلاش می‌شود زمینه دسترسی همه ساکنان ۲ هزار و ۷۳۳ روستای آذربایجان شرقی به آب آشامیدنی بهداشتی و لوله کشی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ادغام شرکت‌های آبفای شهری با شرکت‌های آبفای روستایی آغاز شده است، اظهار داشت: این ادغام تا پایان سال کامل می‌شود، اما تعدیل نیرو در این فرآیند در استان مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بحث ادغام، سیاست وزرات نیرو است و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چون سیستم ما واحد است.

ایمانلو یادآوری کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان نیمه نخست امسال خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و ۳۳۳ هزار فقره انشعاب آب به جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار نفر (۱۰۰ درصد) جمعیت شهری در ۶۲ شهر استان ارائه کرده است.

او ضمن درخواست از مردم آذربایجان شرقی برای اسراف نکردن آب شرب بهداشتی و صرفه‌جویی در مصرگفت: هم اکنون آب مورد نیاز کلان‌شهر تبریز و تعدادی از شهر‌ها و روستا‌های واقع در مسیر به صورت فرا استانی و با صرف هزینه و انرژی زیاد تامین می‌شود از این رو لازم است مشترکان و همشهریان نهایت دقت و صرفه جویی را در استفاده صحیح از آب مدنظر داشته باشند.

 

انتهای پیام/ش

۸۱ درصدروستا‌های آذربایجان‌شرقی از آب سالم برخوردارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب مدیریت ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی

سینا حضرتی، امیرعلی آقازاده و حسین ملکی سه والیبالیست  آذربایجان شرقی به اردوی سه روزه انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

این سه والیبالیست باید عصر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشته باشد.

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور ماه (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود