Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:06:26 GMT

زنجان بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۴۹۴

زنجان بارانی می شود

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی از امروز وارد استان شده و از بعد از ظهر امروز بر میزان پوشش ابرها افزوده می شود. 

وی اظهار کرد: بارش باران با رعد و برق  و وزش باد شدید همراه خواهد بود که در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می شود در بلندی ها و ساختمان های نیمه کاره تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز سامانه بارشی تمام شهرستان های استان را فرا می گیرد. 

همتی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: دما ی  هوای استان  زنجان بیش از ۱۰ درجه کاهش یافته و هوا سرد می شود.

وی  به دمای کنونی شهر زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: دمای کنونی شهر زنجان ۱۲ درجه  بالای صفر است که نسبت به دیروز هوا چند درجه ای سرد شده است. 

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان به کشاورزان توصیه کرد با توجه به سرد شدن هوا تمهیدات گرمایشی را برای محصولات کشاورزی  خود انجام دهند. 

کد خبر 4750857

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران رعد و برق اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه روزهای آخر هفته جاری هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۰ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۵ درجه، قیدار چهار و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • زنجان گرمتر می شود
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان