Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@16:32:03 GMT

مهلت جديد اف اي تي اف به پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۵۷۵

مهلت جديد اف اي تي اف به پاکستان

خبرگزاری آریا- گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: پاکستان تا فوریه 2020 برای برآورده کردن انتظارات فرصت دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا از اسلام آباد، گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم موسوم به (اف‌ای تی اف) اعلام کرد: پاکستان تا فوریه 2020 برای برآورده کردن انتظارات (اف‌ای تی اف) فرصت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 شبکه تلویزیونی "جیو نیوز" اعلام کرد: گروه ویژه اقدام مالی FATF امروز در پایان نشست چند روزه خود در "پاریس"، برای سومین بار به پاکستان فرصت داد و این کشور تا فوریه 2020 در فهرست خاکستری این نهاد مالی خواهد ماند.
گروه ویژه اقدام مالی ضمن استقبال از اقدامات پاکستان در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم طی یک سال گذشته، از اسلام آباد خواست، اقدامات بیشتری را برای ریشه کن کردن تامین مالی تروریسم و پولشویی انجام دهد.
این نهاد مالی در بیانیه‌ای از پاکستان خواست تا فوریه سال 2020 سازوکار جامع برای توقف تامین مالی تروریسم و پولشویی ایجاد کند، در غیر این صورت "اف‌ای تی اف" ضد پاکستان اقدام خواهد کرد.
گروه ویژه اقدام مالی اوایل سال 2018، پاکستان را در "فهرست خاکستری" خود قرار داد و پیش از این نیز دو بار به این کشور فرصت داده بود که با اقدامات جامع، از قرار دادن پاکستان به فهرست سیاه این سازمان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهلت اف ای تی اف پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان

علیرضا مظفری،مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای تعیین تکلیف املاک تجاری در پردیسان، اظهار کرد: سال‌ها بود شهروندان با مجوزهای موقت تجاری در منطقه هشت فعالیت می‌کردند که با رایزنی‌های انجام شده توانستیم موافقت صدور مجوز دائم تجاری را از دستگاه‌های ذی‌ربط استانی بگیریم.

وی افزود: در راستای طرح ساماندهی تجاری‌های غیرقانونی در پردیسان، مالکانی که دارای تجاری بدون مجوز در معابر ۱۶ متر و بالاتر هستند، به مدت یک ماه فرصت دارند تا برای تعیین تکلیف اخذ مجوز تجاری به شهرداری منطقه مراجعه کنند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت سال جاری آغاز می‌شود و مالکان به مدت یک ماه مهلت دارند تا برای تعیین تکلیف اخذ مجوز تجاری در قالب ضوابط اقدام کنند، در غیر این صورت نسبت به پلمب واحدهای تجاری غیرقانونی اقدام خواهد شد.

مظفری گفت: طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج استان در پردیسان، املاک واقع در معابر ۱۶ متر و بالاتر در صورت رعایت ضوابط می‌توانند نسبت به اخذ پروانه تجاری اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است